Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از دستگاه‌های فرهنگی متولی امور دینی و قرآنی از مهم‌ترین دستگاه‌ها در این حوزه محسوب می‌شود.
در این بین امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از ادارات زیرمجموعه این دستگاه مسئولیت مهمی را در زمینه تبلیغ مسائل دینی و قرآنی برعهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از موضوعاتی که در روزهای اخیر توجه اهالی رسانه و حوزه دینی را به خود جلب کرده است بلاتکلیفی ریاست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی است.در حالی که با توجه به حساسیت این اداره در تبیین مسائل قرآنی و ترویج فرهنگ غنی قرآن جایگاه ویژه‌ای دارد، همین موضوع باعث شده است که اهالی رسانه و دوستداران فرهنگ قرآنی برنامه‌ها و اخبار این اداره را به صورت مداوم رصد کنند.
طی 2 ماه اخیر اخباری مبنی بر عزل رئیس اداره امور قرآنی به گوش می‌رسید و خبرگزاری ایکنا طی تمااس تلفنی که با مدیر معزول این اداره داشت، صحبت‌هایی در این زمینه بیان شد.
حسین علی‌نسب، رئیس معزول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اینجانب بنا به صلاحدید مدیرکل تبلیغات اسلامی در حال حاضر هیچ گونه مسئولیتی در این حوزه ندارم و امور مربوط به اداره را صرفا برای پیشبرد برنامه‌های قرآنی، انجام می‌دهم.
وی افزود: با توجه به اینکه بنده مسئولیت حقوقی در این اداره ندارم برای برنامه ریزی و اجرای کامل برنامه‌ها و تدوین استراتژی در امور محوله اختیارات چندانی ندارم.
رئیس معزول اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: جا دارد که به خاطر پیشبرد اهداف و برنامه‌های این اداره در حوزه قرآنی هرچه سریع‌تر تصمیمات لازم برای تعیین رئیس اتخاذ گردد.
در همین خصوص به سراغ حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد رفتیم و موضوع را جویا شدیم، وی بدون اینکه جواب شفاف و واضحی درمورد عزل رئیس اداره امور قرآنی بدهد، گفت: هنوز چیزی مشخص نیست.
با این شرایط و بلاتکلیفی ریاست امور قرآنی تبلیغات اسلامی و جایگاه حساس این اداره و مسئولیت‌های سنگینی که بر عهده این نهاد قرار دارد، می‌باید مسئولان امر هر چه سریعتر نسبت به تعیین رئیس جدید و یا ابقای مدیر سابق، اقدامات لازم را انجام دهند، چراکه هرگونه خلل در برنامه‌های این حوزه، متوجه امور قرآنی و فعالیت‌های مرتبط با آن خواهد شد.
خبرگزاری ایکنا وظیفه خود می‌داند تا مشخص شدن این موضوع، پیگیری‌های لازم را انجام دهد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های قرآنی امور قرآن عزل قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۲۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به استان خبر داد و گفت: مرکز رادیوتراپی یاسوج تا یک‌سال دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سعید جاودان سیرت، امروز_ یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دستگاه رادیوتراپی برای اولین بار وارد استان شده‌است، اظهار کرد: دستگاه رادیوتراپی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان یکی از به‌روزترین، با کیفیت‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های موجود در کشور است که اعتبار آن از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری تأمین شده‌است.

وی به نیاز مبرم مردم و ارائه خدمات مهم دستگاه رادیوتراپی، اشاره کرد و افزود: این دستگاه می‌تواند تعداد افراد مبتلا به سرطان‌هایی که با عمل جراحی بهبود پیدا نمی‌کنند را درمان کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان یاسوج گفت: یکی از مزیت‌های دیگر مرکز رادیوتراپی آن است که با توجه به تعداد زیاد جلسات رادیوتراپی بیماران، هزینه‌های گزافی در پی مراجعه به استان‌های هم‌جوار، بیمار متحمل می‌شد که با عنایت دولت و مقام عالی وزارت و نیز با پیگیری‌های صورت گرفته، این دستگاه برای ارائه خدمات به مردم شریف استان وارد شده‌است.

جاودان‌سیرت با اشاره به اینکه کلنگ ساختمان این مرکز شهریورماه ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم بهداشت در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زمین‌زده شده است، افزود: با توجه به اینکه سازه رادیوتراپی یک سازه منحصربه‌فرد است که باید ۱۰ متر در زیرزمین ساخته شود و قطر دیوارهای سازه باید سه متر باشد، از این رو پروسه‌ای زمان بر است و امیدواریم کمتر از یک‌سال دیگر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 748834

دیگر خبرها

  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد