Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  در متن پیام دکتر میرحمزه به مناسبت هفته بسیج چنین آمده است: 

 

بسم رب الشهدا والصدیقین


امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرمودند: جهاد و شهادت دو فصل بزرگ حرکت بسیجی است.

 

بسیج میعادگاه عاشقان، همه اقشار مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان‌ها و اهداف آن تا تشکیل تمدن اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حال حاضر که نظام مقدسمان هدف تهاجم اقتصادی استکبار جهانی قرار گرفته، بیش از هر زمان دیگری نیازمند تقویت و نهادینه سازی فرهنگ بسیجی بوده، و برای حفظ استمرار فرهنگ و تفکر بسیج، باید ابعاد و ویژگی‌های این پدیده مبارک بازشناسی و معنا شود.


اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، مدافعان حرم اهل بیت(ع) با همین تفکر بسیجی پرچمدار حراست از مرزهای اعتقادی ایران و دفاع از مسلمانان مظلوم شده‌اند.


بسیج ستودنی است. باید نام بسیج و بسیجی را بر لوح جان‌ها نوشت و گرامی داشت. بسیج لشگر همیشه در صحنه برای دفاع از کیان و اهداف مقدس کشور است. همگی بخود می بالیم که بسیجی هستیم و زیر پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی محکم‌تر از همیشه قدم‌هایمان را بر زمین می‌کوبیم و رساتر از همیشه فریاد می‌زنیم و غرشی از سر غرور بر زبان می آوریم و از خشم خود خواب دشمنانمان را بر هم می‌زنیم که به کشورمان نگاه چپ نیندازند.


بسیجی ستودنی است و مهربانی و عظمت و امید در چشمان بیدارشان موج می‌زند. سیلی بسیجی چنان بر گوش دشمنان اسلام خوابیده که دیگر فرصتی برای کشیدن نقشه های شوم ندارند. آفرین بر خروش و استقامت همیشه در صحنه بسیجیان پیرو خط امام و رهبری.


ای بسیجیان سلحشور، و ای قدرتمندان تفکر و غرور، بوسه ایمان بر پیشانی با سربند یازهرا و یاابوالفضلتان.


نامتان گلباران، شورتان شیداتر و استقامتتان محکم‌تر.


لذا ضمن تبریک هفته وحدت و عید سعید مبعث پیامبر اعظم(ص) و گرامیداشت هفته بسیج مستضعفین بر آحاد ملت بسیجی کشورمان بخصوص اساتید و دانشجویان عزیز، برای همه این بزرگواران از خداوند منان موفقیت و سرافرازی مسئلت می نمایم.

 

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان ایلام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۵۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، امام جمعه آشخانه در آیین عبادی-سیاسی نماز جمعه این هفته در جمع نماز گزاران با اشاره به سیلی ایران به اسرائیل گفت:با عملیات وعده صادق و رمز یا رسول الله یک سیلی به اسرائیل به تلافی حمله اسرائیل به کنسولی جمهوری اسلامی در سوریه زده شد.
حجت‌الاسلام جواد شریعتی نژاد افزود: مسئله اصلاً تعداد موشک‌های به زمین نشسته نیست، مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایتکار است، زیرا امروز جنگ؛ جنگ روایت‌ها و تفکر‌ها و اندیشه‌هاست بدین جهت نقش معلم در منطق صحیح فکر و اندیشه بسیار مهم است.
وی در ادامه بیان کرد: از نیروی انتظامی به خاطر اجرای طرح نور برای دفاع از حجاب و عفت زنان جامعه انقلابی و مبارزه با پدیده شوم بدحجابی و بی‌عفتی که ترفند توطئه دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی وانقلابی به راه انداخته‌اند تقدیر و تشکر وحمایت می‌کنیم.
شورا‌های جمهوری اسلامی از تک فکری بپرهیزند
امام جمعه شهر آشخانه در ادامه با اشاره به روز شورا گفت: هدف از تاسیس شورا در جمهوری اسلامی این بوده که مدیریت شهر و روستا برای خدمت رسانی به مردم از تک فکری بپرهیزند و به تفکر اجتماعی برسند چرا که خدمت رسانی مطلوب را به همراه دارد.
معلم باید امانت‌دار خوب تفکر و اندیشه شاگردانش باشد
خطیب جمعه آشخانه همچنین با اشاره به روز معلم گفت: کار تعلیم و تعلم بسیار کار سخت و دشواری است، زیرا تربیت انسان کار سختی است، اما اگر فردی را با اخلاق و شناخت معارف دین و عقاید اسلام آشنا کنیم بسیار لذت بخش و ثواب فراوانی دارد.
حجت‌الاسلام شریعتی نژاد اظهار کرد: معلم باید امانت‌دار خوب تفکر و اندیشه شاگردانش باشد، زیرا با تبیین خوب مباحث اخلاقی و اجتماعی و روانشناختی می‌شود انسان را خوب تربیت کرد.
وی همچنین به مناسبت روز ملی خلیج فارس به همه همسایگان خلیج فارس و به دنیای شرق و غرب عالم متذکر شد و افزود: که همیشه خلیج فارس در جمهوری اسلامی ایران فارس هست و فارس می‌ماند هیچکس حق تغییر نامش را ندارد و هیچکس حق ندارد جسارت کند.
حجت‌الاسلام شریعتی نژاد همچنین ادامه داد: نقش کارگران در تحقق شعار سال (رشد تولید و مشارکت مردم) بسیار نقش موثری است البته به شرط اینکه کارفرمایان حق کارگر را با مزایای حقوق کار به آنان پرداخت کنند و طبق ضوابط نگذارند که حقوقشان ضایع شود.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان  آمریکا
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • شهامت و جسارت در دل جوانان ایرانی جوانه زد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد