Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@23:58:57 GMT

مؤسسات قرآنی آذربایجان غربی تخصصی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۸۳۶۲۵

مؤسسات قرآنی آذربایجان غربی تخصصی می‌شوند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با بیان اینکه طرح تخصصی کردن موسسات قرآنی استان تا پایان سال اجرایی می‌شود، افزود: متأسفانه بیشتر موسسات قرآنی، آموزش‌های خود را بر روی آموزش‌های عمومی قرآن کریم متمرکز کرده‌اند و در زمینه ارائه آموزش‌های تخصصی، فعالیت‌های قابل‌توجهی نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ مؤسسه و خانه قرآن در سطح استان تصریح کرد: از موسسات قرآنی استان که ظرفیت، امکانات و توان ارائه آموزش‌های تخصصی قرآن دارند، درخواست می‌کنیم ضرورت اجرای این طرح را در دستور کار خود قرار دهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین داداش‌زاده با بیان اینکه برای اجرایی کردن این طرح در گام اول اقدام به برگزاری دوره‌های مدیریتی و تخصصی برای مدیران مؤسسات قرآنی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: امسال تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای موسسات قرآنی براساس سطح‌بندی و کیفیت فعالیت‌های موسسات قرآنی انجام می‌شود و به جای تجلیل از همه مؤسسات قرآنی، تنها موسسات برتر مورد تجلیل قرار می گیرند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از ساماندهی روحانیون مستقر در استان نیز خبر داد و اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۲۰ روحانی مستقر در سطح استان فعالیت می‌کنند و تا پایان سال جاری تمامی فعالیت‌های آنها ساماندهی می‌شود.
داداش‌زاده با اشاره به اینکه این استان دارای پتانسیل بزرگ در حوزه فرهنگی است، تصریح کرد: آذربایجان غربی تاکنون در بحث سامانه سجام جزو استان های برتر کشوری است و اگر برنامه‌ریزی صحیحی صورت گیرد، می‌توان از ظرفیت‌های موجود نهایت بهره‌برداری را بعمل آورد.
وی از روحانیون مستقر به‌عنوان سفیران دینی و فرهنگی در جامعه نام برد و بیان کرد: تقویت و توسعه دین‌داری و دین‌مداری از مهمترین رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است و روحانیون مستقر با احساس مسئولیت و تلاش شبانه‌روزی، علاوه بر رسیدگی به احوالات روحی اهالی روستاها، به مشکلات و مسائل مادی و زندگی آنها نیز رسیدگی می‌کنند و دغدغه حل مشکلات آنان را دارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن تبلیغات اسلامی موسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۸۳۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد

تین نیوز

واحد آموزش های تخصصی ریلی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم را در بین ادارات کل مناطق راه آهن کسب کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بر اساس اعلام روابط عمومی راه آهن شمال شرق ۲ ، این اداره کل بر اساس استاندارد آموزشی ایزو ۱۰۰۱۵ و شاخص های نیاز سنجی، برنامه ریزی، اجرا و تحلیل اثر بخشی و شیوه نامه ارزیابی عملکرد مناطق توسط مرکز آموزش های تخصصی ریلی راه آهن، واحد آموزش های تخصصی ریلی راه آهن شمال شرق ۲ موفق به کسب رتبه دوم در بین ادارات کل مناطق راه آهن شد.

این گزارش می افزاید: در سال گذشته در مجموع ۳۷ هزار و ۱۲۶ نفر ساعت دوره های حضوری برگزار شد و آموزش های مدیران پایه و میانی در سال گذشته طبق فراخوان مشارکت در کتابخوانی و اجرای مسابقات کتابخوانی ویژه کارکنان و خانواده کارکنان نیز طی دو مرحله انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم در حوزه مدرسه‌سازی جای قدردانی دارد
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد
  • راه آهن شمال شرق ۲ رتبه دوم آموزش تخصصی را کسب کرد