Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@22:24:00 GMT

نخستین جشنواره رسانه ای برکت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۰۶۵۷۴

به گزارش پارس نیوز، 

این جشنواره با شعار «رسانه‌ مسئول، رسانه‌ حل مساله» آغاز به کار کرده است و در آن تاکید جدی بر نقش رسانه‌ها در فرآیند حل مساله، شده است.

رقابت آثار رسانه‌ای در این جشنواره در قالب‌های کمپین، برنامه تلویزیونی، گزارش خبری تلویزیونی، گزارش خبری رادیویی، گزارش خبری مکتوب، مستند، فیلم کوتاه، کلیپ، موشن گرافیک‌ و انیمیشن، گرافیک (پوستر)، عکس، موسیقی و سرود برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان به حضور در جشنواره‌ رسانه‌ای برکت تا تاریخ 20 آذر 1397 فرصت دارند با مراجعه به سایت barekatfestival.ir نسبت به ثبت نام و ارسال آثار رسانه ای خود اقدام کنند.

این جشنواره توسط مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از 27 تا 30 آذر برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گرافیک موسیقی رسانه حضرت امام اتحادیه اروپا انرژی انیمیشن رسانه موسیقی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۰۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، علیرضا نوروزی گفت: ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان در سال‌جاری با حضور نویسندگان و مولفان بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرایط جشنواره، ادامه داد: آثار ارسالی باید برای اولین بار در محدوده زمانی ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱ تا ۲۹/‏۱۲/‏۱۴۰۲ منتشر شده باشند و ملاک انتشار تاریخ درج شده در شناسنامه کتاب است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: آثار ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول باشد و کتاب‌هایی که توسط ناشران استان به چاپ رسیده‌اند و کتاب‌های که توسط نویسندگان و مولفین بومی و غیربومی در استان آذربایجان‌ غربی تالیف و توسط ناشران کشور منتشر شده است، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

نوروزی گفت: از هر عنوان کتاب باید ۲ نسخه به دبیرخانه جشنواره کتاب سال استان ارسال شود و کتاب‌های ارسالی باید در یکی از گروه‌های تالیف، ترجمه و تصحیح قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیتی در زبان کتاب برای ارزیابی قرار نخواهد گرفت، اظهار کرد: کتاب‌های کمک درسی و نسخه عکسبرداری شده مورد ارزیابی قرار نخواهد گرفت.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان ‌غربی گفت: علاقه‌مندان تا ۳۱ ام مردادماه سال‌جاری فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی ارومیه، خیابان ارشاد، روبه‌روی بیمارستان امام خمینی (ره)، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود