Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی داشگاه آزاد اسلامی، دکتر جوانمرد گفت : بمناسبت فرارسیدن 5 آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ر ه ) اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس رسالت خود در راستای پاسداری از آرمانهای بلند امام راحل و تحقق منویات مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری دو دوره مسابقات قهرمانی کشور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های فوتسال به میزبانی واحد شیراز و شطرنج به میزبانی واحد آشتیان در بخش برادران نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجا که بسیج اسوه خوبیها و ارزشهاست ، بسیج آینه تمام نمای ارزشهای متعال انسانی و اسلامی است ، بسیج تندیس مقاومت ، رشادت و جوانمردی است به همین جهت باید روحیه بسیجی را در بین جامعه به ویژه نسل جوان و دانشگاهی تقویت کرد و این مسابقات در راستای نهادینه کردن روحیه بسیجی در بین دانشجویان برگزار گردید.

وی اضافه کرد : متاسفانه اخلاق و مرام پهلوانی در ورزش تحت الشعاع مسائل دیگری قرار گرفته و مشهور شدن به محبوب شدن تنه زده و قهرمانی جای پهلوانی راگرفته که در این میان می توان با تقویت روحیه بسیجی این خلاء را رفع کرد و فرهنگ پهلوانی و جوانمردی را در ورزش ارتقا داد.

جوانمرد افزود در این مسابقات که با نام جام بسیج و با شعار ( ورزش _ارزش_ دانش) برگزار گردید ، در رشته فوتسال که با میزبانی واحد شیراز برگزار شد 10 تیم شرکت کردند و تیمهای فارس ، خراسان شمالی و تهران به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در واحد آشتیان نیز مسابقات شطرنج برادران با 42 شطرنج باز برگزار شد و سر انجام تیم تهران مقام اول ، تیم هرمزگان مقام دوم و تیم خوزستان مقام سوم را بدست آوردند.

انتهای پیام/

28 / 167 جوانمرد تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هفته بسیج

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: جوانمرد تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۱۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری