Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان لرستان با حضور در ساختمان مدیریت شعب استان لرستان ضمن دیدار با همکاران، از مدیرکل شعب استان لرستان به خاطر تعامل مناسب و ارائه ی خدمت به کارکنان ناجا قدردانی کرد.

به گزارش صدای ایران سردار مهدیان نسب ضمن حضور در ساختمان مدیریت شعب بانک قوامین در استان لرستان با اهدا لوح تقدیر از زحمات مدیرکل استان و همکاران ایشان در این استان تقدیر و تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش حاکی است مدیرکل شعب استان لرستان در این دیدار ضمن قدردانی از تعامل ایجاد شده و حمایت های سردار مهدیان نسب نسبت به مجموعه بانک قوامین، به تشریح اوضاع اقتصادی و ظرفیت های استان پرداخت. بهمنی احتکار کالا و سکه در بازار سرمایه را برآیند زیاده خواهی عده ای سودجو و اخلال گر در نظام اقتصادی دانست.
بنابراین گزارش سردار مهدیان نسب تفکر خلاقانه و نو آورانه را از راه های برون رفت از مشکلات اقتصادی در جامعه کثرت گرا بیان کرد. فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) که فرمودند: برای چالش های اقتصادی هیچ گونه بن بستی وجود ندارد؛ ابراز امیدواری کردند با  بهره مندی از آموزه های دینی و انجام فرایضی همچون پرداخت خمس و زکات و حرکت به سوی بانکداری اسلامی بر مشکلات اقتصادی فائق خواهیم آمد.
این گزارش می افزاید فرمانده انتظامی استان لرستان و مدیرکل شعب استان در پایان بر تعامل هرچه بیشتر مابین بانک قوامین و ناجا در استان تأکید کردند.
 


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: بانک بانک قوامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۲۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرک بنفشه خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: با دریافت اخباری مبنی بر دپوی سیگار قاچاق به صورت عمده در یکی از محله‌های حسین آباد راه آهن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری ۳۸ بنفشه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کرج بیان کرد: مأموران پس از شناسایی محل دپوی سیگار خارجی و اخذ دستور از مقام قضائی به آنجا اعزام شدند و در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه یک متهم در این زمینه دستگیر و به همراه اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار مربوط به قاچاق و احتکار را با شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ در میان بگذارند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف سیگار قاچاق در "کامیون یخچالدار" (+عکس) مصرف دخانیات سالانه جان 8 میلیون نفر را می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • عشایر لرستان سالانه ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می‌کنند
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • غرق شدن سه پسر بچه در کانال آب رسانی مرودشت
  • ۲ هشدار هواشناسی برای لرستان/ سامانه بارشی در راه است
  • بانک جهانی خواستار حمایت از بخش خصوصی در افغانستان شد
  • کشف بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات