Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@03:21:17 GMT

واژگونی مرگبار اتوبوس شیراز در دشت ارژن

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۶۷۶۸۱

رکنا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: در اثر واژگونی اتوبوس در محور دشت ارژن - تنگ ابوالحیات، ۲ نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

به گزارش رکنا، محمد جواد مرادیان، رئیس مرکز مدیریت حوادث Accidents و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: بامداد امروز بر اثر اثر واژگونی اتوبوس در محور دشت ارژن – تنگ ابوالحیات واقع در غرب شیراز ۲ نفر کشته و سه نفر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از اقدامات درمانی اولیه، مصدومان این حادثه Incident به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس تصریح کرد: برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی اضافه کرد: حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده و هم اکنون تحت عمل جراحی قرار دارد.

محمد جواد مرادیان بیان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس Police راه در حال بررسی است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان فارس به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب بی مورد هنگام رانندگی خودداری کنند و برای حفظ سلامتی Health خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

خانم معلم فاسد با دو دانش آموز 15 ساله اش ارتباط شنیع داشت +عکس زمان واریز بسته حمایتی دولت برای کارمندان مشخص شد +شرایط دریافت وقتی وارد خانه شدم مسعود شوهرم را با یک دختر در حال همخوابی دیدم بلایی شیطانی که آرش بر سر دختر کارخانه دار تهرانی آورد + عکس پسرم به خاطر ارتباط مادرش با غریبه ها خودکشی کرد / همسرم دخترم را هم وارد بازی کثیفش کرد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا سود سهام عدالت به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد سیروس پیشنهاد داد و من هم پذیرفتم / صحبت های شیرین زنی که به خاطر کار کثیف دستگیر شد ناگفته های زنان باردار و دختران زیر 10 سال از آزار مردان شیطان صفت دستگیری خانم بازیگر فیلم های ناجور! / او در خیابان چه کرد؟!+عکس کشتن پلنگ برفی با شلیک گلوله دستیابی ایران به سلاحی جدید برای نابودی امریکا ادعای عجیب یک شرکت اسرائیلی علیه ایران کسی از تنهاترین دختر تهرانی خبر دارد / خدیجه در میان اشک و آه رها شد + عکس فرود اضطراری هواپیمای مسافربری با گزارش یک مسافر که نقص فنی را فهمید + فیلم

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث Accidents پزشکی حادثه Incident پلیس Police سلامتی Health اخبار حوادث اتوبوس فارس شیراز مرگبار سه نفر عکس تجاوز ایران دختر زندگی تهران کودک عجیب زن قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۶۷۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از آغاز عملیات اجرایی امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق کلان شهر شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز، محمد میرزایی در حاشیه عملیات مذکور گفت: از صبح سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه عملیات امحاء مزارع مذکور در سطح 270 هکتار از اراضی منطقه گردخون در حومه کلان شهر شیراز آغاز شده است. 

این مقام مسئول با اذعان به اینکه کار قلع و قمع مزارع گندم و جو آبیاری شده با فاضلاب خام با بکارگیری قریب به 20 دستگاه تراکتور و پنج دستگاه لودر در حال انجام است، تصریح کرد: پیش بینی می‌شود این اقدام در بیش از ده قطعه از مزارع تا پایان روز به اتمام برسد. 

وی با بیان اینکه کار امحاء مزارع به دستور مقام قضایی و نظر شبکه بهداشت و درمان مبنی بر آلودگی مزارع در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز قرار گرفته است، ابراز کرد: این عملیات با مشارکت دستگاه‌های متولی در قالب گشت‌های هم‌پوشان برنامه ریزی و به مرحله اجرا رسیده است. 

میرزایی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم جامعه و تولید محصول سالم عاری از هرگونه آلودگی خط قرمز متولیان تولید است، بیان کرد: جهاد کشاورزی همگام با دیگر نهاد‌های ذی مدخل به طور جدی با هرگونه تهدید سلامت مردم مقابله و با سوء استفاده گران به هر شکل ممکن برخورد قانونی خواهد کرد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز ضمن اطمینان خاطر به مصرف کنندگان محصولات کشاورزی به جهت صیانت از تولید محصول سالم و با کیفیت افزود: صیانت از تولید محصول سالم امری فرا دستگاهی است که نیازمند همکاری تمامی دستگاه است.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • واگذاری تمامی امور مرتبط با سرویس مدارس به شهرداری شیراز
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • عملیات امحاء مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین