Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا حسین‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، امروز یازدهم آذرماه در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه برنامه‌های مختلفی برای بزرگداشت هفته دانشجو در نظر گرفته شده است، گفت: مراسم سخنرانی با موضوع «در تمنای آزادی، سیر مفهوم آزادی در ایران» با سخنرانی دکتر احسان شریعتی، «دغدغه ایران» با سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام احمد مازنی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، «کارنامه عدالت در دهه چهارم انقلاب اسلامی» با سخنرانی وحید اشتری فعال سیاسی عدالتخواه و مجتبی احمدی هیات موسس امت واحده، «عدالت آموزشی» با سخنرانی دکتر سیدمجید حسینی، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران، توسط انجمن اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دفتر تحکیم وحدت برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده توسط بسیج دانشجویی نیز افزود: مراسم سخنرانی با موضوع «زن و خانواده» با سخنرانی خانم فاطمه آلیا نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی از تهران، «دانشجوی بیدار» با سخنرانی جواد کریمی قدوسی فرمانده اسبق بسیج خراسان رضوی و همایش های «جریان شناسی رسانه ای» با سخنرانی دکتر پیام تیرانداز نویسنده و روزنامه نگار، «استکبارستیزی» با سخنرانی داود گودرزی، معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی کشور و کرسی‌های آزاداندیشی با موضوعات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از جمله برنامه هایی است که توسط تشکل بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

حسین زاده اضافه کرد: مراسم سخنرانی با موضوع «رسانه ملی یا دولتی؟!» با سخنرانی مهندس عزت ا... ضرغامی، رئیس سابق سازمان صدا و سیما، کارگاه تخصصی «روابط عمومی» با سخنرانی مرتضی بیات سردبیر خبرگزاری فارس نیز توسط تشکل جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تریبون‌های آزاد دانشجویی با موضوعات «نقش دانشگاه در بهبود وضعیت کشور»، «دلایل مهاجرت به خارج و چرایی ماندن در کشور»، «وظایف دانشجو و خواسته هایش- عدالت اجتماعی- کدام آزادی؟!»، «دوستی های قبل از ازدواج»، «آمریکا بدون روتوش»،«حجاب» و «چه کنیم تا دانشگاه بهتری داشته باشیم؟!» نیز توسط تشکل های انجمن اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی اجرا خواهد شد.

همچنین برنامه «مطالبه گری دانشجویان از مجلس شورای اسلامی» با سخنرانی دکتر مسعود پزشکیان و دکتر احمد علیرضا بیگی نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی توسط انجمن علمی الهیات و علوم اسلامی اجرا می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، خاطر نشان کرد: مراسم بزرگداشت روز دانشجو و تجلیل از دانشجویان نمونه علمی، فرهنگی، ورزشی، استعداد درخشان و شاهد و ایثارگر دانشگاه تبریز نیز صبح روز چهارشنبه 14 آذرماه توسط کمیته بزرگداشت مراسم روز دانشجو در تالار وحدت این دانشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی روز دانشجو دانشگاه تبریز محمدرضا حسین زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۷۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی بی‌واسطه با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

در این برنامه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حوزه کشاورزی، بذر هیبریدی به نمایش گذاشته شد. 

در برنامه «بی‌واسطه» دستاورد محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مبارزه با گرد و غبار با عنوان مالچ پاشی به تصویر کشیده شد. 

همچنین نمایشگاه ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان طرح پویش اشتغال در این برنامه نشان داده شد، بر این اساس دانشجویان می توانند شغل مورد نظر خود را در ارتباط با صنایع مختلف بیایند و از دوران دانشجویی وارد شغل مورد نظر شوند. 

در بخشی از این برنامه واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به نمایش گذاشته شد، پردیس این واحد دانشگاهی با هدف تبدیل علم به ثروت فعالیت می‌کند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری، ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است که هزار میلیارد تومان آن از فناوری کسب شده است، یعنی ۶۰ درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه و ۴۰ درآمد غیرشهریه‌ای است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است