Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، خسرو عزیزی امروز در مراسم  گرامیداشت روز دانشجو  که در دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: روز دانشجو نشان‌دهنده استکبارستیزی، دین‌گرایی، ظلم‌ستیزی و شجاعت در اعلام رأی و نظر قشر تحصیل‌کرده جامعه است.

وی با بیان اینکه با گذشت 65 سال از سالروز واقعه 16 آذر هنوز این ویژگی در بین دانشجویان کشور وجود دارد، افزود: وزارت علوم به دنبال تبدیل کردن دانشگاه به محیطی پر شوق نشاط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه لرستان گفت: در این دانشگاه تشکل‌های مختلف با طرز تفکرات سیاسی متفاوت فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی انجام می‌دهند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عزیزی اظهار کرد: در طی دوره اخیر شاهد رونق ارتباط دانشگاه و جامعه هستیم و در حوزه علمی کاربردی نیز پیشرفت‌های زیادی حاصل شده به‌طوری که میزان بودجه علمی پژوهشی دانشگاه لرستان در سال 97 به بیش از 700 میلیون تومان رسیده که این بودجه بر روی 17 نیاز و موضوع در استان سرمایه گزاری شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۶۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم

اعتراضات حامیان فلسطین در دست کم ۱۵ دانشگاه در سراسر آمریکا برگزار شده است. در روز‌های اخیر، شمار زیادی از دانشگاه در آمریکا شاهد تظاهرات ضدصهیونیستی بوده‌است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از نسل کشی شوند.

آنها همچنین خواستار برقراری آتش‌بس در جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

تاکنون نزدیک به ۶۰۰ دانشجو ظرف یک هفته گذشته در تحصن‌های ضد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در سراسر آمریکا بازداشت شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • طنین شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» در دانشگاه لرستان
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • حمایت جامعه دانشگاهی گلستان از دانشجویان معترض آمریکایی + فیلم
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • شهرداری همدان ۵۰ میلیارد تومان به حوزه پژوهش اختصاص داد
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان