Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - معاون وزیر ارتباطات گفت: متقاضیان ثبت نام کارت سوختی که به یکی از روش‌های غیر حضوری اقدام به ثبت نام کردند، از تاریخ ۲۴ آذر ماه به بعد امکان ویرایش اطلاعات خود را به صورت دائمی دارند.

با رسیدن به روز‌های پایانی ثبت نام کارت سوخت، برخی متقاضیان ثبت نام الکترونیکی در روند ثبت نام خود با سوالات یا مشکلاتی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تعدادی از متقاضیان ثبت نام پس از مراجعه به سایت، اپلیکیشن یا کد دستوری پس از ورود اطلاعات خود زمانی که به مرحله انتخاب کارت بانکی می رسند، شماره تمام کارت‌های خود را برای انتخاب مشاهده نمی کنند و یا پس از انتخاب کارت خود، تصمیم به تغییر کارت بانکی خود برای کارت سوخت دارند، با موانعی مواجه می‌شوند.

در راستای پاسخگویی به این سوالات با امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات به گفت‌وگو نشستیم.

امیر ناظمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ها، در خصوص امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت کارت سوخت از روش‌های غیرحضوری گفت: امکان ویرایش اطلاعات افراد متقاضی تغییر کارت بانکی به کارت سوخت پس از پایان ثبت نام یا به عبارتی از ۲۴ آذر ماه به بعد آماده می‌شود.

وی افزود: امکان ویرایش اطلاعات دائمی خواهد بود تا در صورت بروز مشکلاتی مانند اتمام تاریخ انقضا کارت، فروش خودرو، تصمیم به تغییر کارت بانکی به عنوان کارت سوخت و موارد مشابه، کارت دیگری جایگزین شود.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه به بانک جامع اطلاعاتی اشاره و عنوان کرد: پایگاه داده در خصوص کارت‌های بانکی در حدود ۹۸ درصد پوشش، در زمینه خودرو نیز تعدادی از آن‌ها که در مناطق آزاد بوده اند اطلاعاتشان به صورت کامل وارد نشده و در زمینه خود سیم کارت‌ها نیز یکی از NVO‌ها اطلاعاتشان وارد نشده که به عبارت دیگر تک تک پایگاه داده بالای ۹۸ یا ۹۹ درصد پوشش را دارند، اما به پوشش ۱۰۰ درصدی نرسیده که به مرور زمان تکمیل خواهد شد.



منبع:میزان

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کارت سوخت پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۷۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان

برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت‌های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.

به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.

حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.

آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه‌ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • ­سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • بر مدار تراشه؛ ریز اما قلب تکنولوژی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟