Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@00:32:03 GMT

تلاش برای برپایی نمایشگاه تخصصی سلامت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۱۱۸۳

تلاش برای برپایی نمایشگاه تخصصی سلامت

به گزارش ایكنا از فارس، امید حقیقت، مشاور عالی سلامت گردشگری سازمان میراث فرهنگی كشور امروز، 18 آذرماه در جمع خبرنگاران در شیراز با اشاره به برگزاری دهمین نمایشگاه گردشگری پارس، برگزاری این نمایشگاه در سطح بالا و با رویكرد توریسم سلامت را یك اتفاق مهم برای صنعت گردشگری كشور دانست.
وی گفت: برای اولین بار شاهد برگزاری یك نمایشگاه به دور از اختلاف سلیقه میان متولیان و همكاری بسیار خوب در حوزه صنعت توریسم سلامت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حقیقت با بیان اینكه در این نمایشگاه سازمان میراث فرهنگی كشور و بهداشت و درمان دوش به دوش هم به دنبال مدیریت این صنعت مهم و درآمدزا هستند، گفت: نخستین بار است كه وزارت بهداشت در نمایشگاه گردشگری با حضور بیش از ٢٥ بیمارستان به نام شركت می‌كند و انجمن‌ها و كمیته‌های علمی آن در حاشیه نمایشگاه برنامه‌های مختلفی را ارائه می‌كند.
وی با تأکید بر اینکه به دنبال برپایی نمایشگاه تخصصی سلامت با نگاه به توسعه صنعت توریسم درمانی هستیم، گفت: از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای رسیدن به این مهم استفاده می‌کنیم.
مشاور عالی سلامت گردشگری سازمان میراث فرهنگی كشور با بیان اینكه شرایط جغرافیایی، ارتباط با حاشیه خلیج فارس و داشته‌های فارس به قدری است كه می‌تواند حرف اول را در صنعت توریسم سلامت بزند، گفت: گردشگری سلامت بهترین ارزآوری را برای كشور به دنبال دارد، لذا باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده كرد.
یادآور می‌شود، دهمین نمایشگاه گردشگری پارس با محوریت گردشگری سلامت و گردشگری مذهبی طی روزهای 21 تا 24 آذرماه در شیراز برگزار خواهد شد.
انتهای پيام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي گردشگري سلامت اميد حقيقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۱۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • برپایی میز تخصصی ناشران ارتش جمهوری اسلامی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور