Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@14:30:06 GMT

دیدار احتمالی نظامیان اسراییل و روسیه درباره سوریه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۸۲۸۵۴

دیدار احتمالی نظامیان اسراییل و روسیه درباره سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با صدور بیانیه مطبوعاتی از احتمال دیدار کارشناسان نظامی اسرائیل با کارشناسان روس طی روزهای آینده خبر داده است.

گفته شده این دیدار احتمالی با محور موضوعات مرتبط با سوریه خواهد بود.

نتانیاهو در این بیانیه اعلام کرد در گفتگوی اخیرش با رئیس جمهور روسیه بر سر انجام دیدار میان نظامیان دو طرف به توافق رسیده که محل احتمالی آن در مسکو خواهد بود و بعد از آن نیز به احتمال زیادی شرایط برای دیدار با رئیس جمهور روسیه فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس جمهور روسیه تلفنی گفتگو کرد و در بیانیه‌ مطبوعاتی که کاخ کرملین در این ارتباط منتشر کرد از توافق اولیه دو طرف بر سر انجام دیدار و مذاکرات دوجانبه خبر داده، هرچند زمان و مکان این دیدار احتمالی اعلام نشده است.

رابطه رژیم صهیونیستی و روسیه پس از ساقط شدن هواپیمای نظامی روسیه در سوریه به شدت تیره شد و روسیه جنگنده‌های صهیونیستی را متهم کرد که از هواپیمای روس به عنوان سپری در برابر پدافند هوایی سوریه استفاده کرده‌اند.

کد خبر 4480555

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی روسیه سوریه نتانیاهو ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

کد خبر 6088761

دیگر خبرها

  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • تنها راه امنیت در منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های اسراییل است
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • رئیسی: اشغالگر باید به فوریت اخراج، محاکمه و مجازات شود/ رئیس جمهور سریلانکا: ما حمله به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردیم
  • هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • رسانه‌های عبری: زمان استعفای مقامات نظامی اسراییل نزدیک شده است