Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده‌سرایی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی موج عظیمی از خدمت‌رسانی در مناطق مختلف کشورمان همچنین آذربایجان غربی آغاز شده است.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی را روشن شدن نور امید در دل جامعه مستضعف دانست و گفت: امام (ره) با هدیه کردن عزت و شرف به جامعه، مملکت اسلامی را از چنگال استکبار و ظلم رهاند و با ایجاد تحول روحی در مجامع اسلامی توانستند دشمن را برای همیشه خاموش سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: زدودن خود کم‌بینی و حقارت در جامعه ایرانی از دیگر دستاوردهای انقلاب بود، که امروزه با اتکا به قدرت لایزال الهی و همت جوانان این مرز بوم توانسته ایم در تمامی عرصه های فعالیتی دنیا نقشی پررنگ ایفا کرده و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

حجت الاسلام سرایی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب بی نام امام خمینی (ره) در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست، امام مکتبی را طراحی کرد که شهادت دارد و اسارت ندارد، چهل سال است در مقابل دنیا ایستاده ایم هر چه خواستند کردند از بمباران شیمیایی گرفته تا جنگ تحمیلی و بایکوت خبری انجام دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان افزود: خودباوری، وحدت کلمه و همبستگی از دیگر دستاوردهای نظام اسلامی است، امروز وحدت شیعه و سنی در ایران زبانزد است و حضور میلیونی مردم در صحنه نشان از عظمت اسلام دارد و نهضتی را که امام خمینی (ره) شروع کردند در واقع همان نهضت عاشورایی بود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۸۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید

حجت الاسلام «محسن کیائی» در گفت و گو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب با اشاره به اقدام موفقیت آمیز دلاورمردان سپاه پاسداران در انجام عملیات وعده صادق، اظهار کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب در خطبه های عید سعید فطر فرموده بودند: «رژیم منحوس دست به اقدام نابخردانه ای زد و به زودی تنبیه خواهد شد» رزمندگان سپاه پاسداران با اجرای موفقیت آمیز و غرورآفرین وعده صادق هیمنه پوشالی این رژیم را بهم ریختند.
 
به گفته وی؛ این عملیات بزرگ حس شادی و سروری را در دل همه مظلومان و آزادی خواهان عالم و همه کسانی که عاطفه و احساسی دارند ایجاد کرد.
 
امام جمعه شهر دلند استان گلستان با یادآوری جنایات و ظلم هایی که نیروهای رژیم غاصب در بیش از 7 دهه در سرزمین فلسطین مرتکب شده اند، تصریح کرد: در این مدت طولانی ملت ستمدیده فلسطین از تمامی حقوق اولیه و ذاتی خود محروم و آرامششان سلب شده بود در حالی که همه دنیا و سازمان های بین المللی و حقوق بشری اقدام بازدارنده ای علیه صهیونیست ها انجام نداده و فقط نظاره گر بودند.
 
وی افزود: این روزها مظلومیت مردم فلسطین دو چندان شده است، دنیا دربدری، غربت و بی پناهی و اوج مظلومیت مردم غزه را می بیند و به وظیفه خود عمل نمی کند، رهبر حکیم انقلاب در دیدار با دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین فرمودند: «اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی های قدرت های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می کند نشان می دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست و ما معتقدیم به فضل و وعده الهی و دور اندیشی رهبری حکیم انقلاب اسلامی، دنیا در آینده نه چندان دور سرنگونی و محو کامل رژیم نامشروع، خون آشام و کودک کش اسرائیل غاصب را به عینه خواهد دید.
 
به گفته وی؛ ملل و سران کشورهای اسلامی اگر با هم متحد و منسجم شوند و شریان اقتصادی صهیونیست ها را قطع کنند این رژیم قطعا دوام چندانی نخواهد آورد.
 
حجت الاسلام کیائی در پایان خاطر نشان کرد: بعد از عملیات وعده صادق رژیم پلید و کدخدایش آمریکا با قدرت و عظمت دلاورمردان سپاهی مواجه شدند و فهمیدند که اگر دوباره دست به اقدامی بزنند پاسخی محکم تر دریافت خواهند کرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • دستاوردهای سازمان اوقاف در مسیر انقلاب اسلامی است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • عملیات وعده صادق از مصادیق امید به آینده بود
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا