Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، «جیمز کومی»، رئیس سابق اف بی آی شب گذشته از همه مردم آمریکا خواست که با شرکت کردن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 و رأی دادن به رقیب انتخاباتی دونالد ترامپ، وی را از ریاست جمهوری آمریکا برکنار کنند.

وی در یک رویداد در نیویورک اعلام کرد: همه ما باید با تمام توان خود تلاش کنیم که مطمئن شویم صبح روز 20 ژانویه سال 2021 (روزی که رئیس جمهور جدید آمریکا وارد کاخ سفید می شود) همه دروغها پایان می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز کومی در بخش دیگری از سخنانش از دموکراتها خواست که اختلافات خود را کنار بگذارند و شخصی را برای نامزدی در انتخابات آتی آمریکا معرفی کنند که بتواند ترامپ را شکست دهد. وی گفت: من درک می کنم که دموکراتها درباره انتخاب گزینه مناسب با یکدیگر اختلافاتی دارند. اما آنها (دموکراتها) باید پیروز شوند. آنها باید پیروز شوند.

رئیس سابق اف بی آی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که ترامپ در حساب توییتر خود جیمز کومی را به دروغ گویی در کنگره متهم کرد. ترامپ در توییتر خود نوشت: جیمز کومی 245 بار به مجلس نمایندگان گفته بود که نمی داند و به یاد نمی آورد. باید برای جیمز کومی بیشترین میزان دروغگویی در کنگره طی یک روز ثبت شود. شهادت روز جمعه کومی در مجلس نمایندگان آمریکا دروغ محض بود.

کومی با انتقاد از این توییت ترامپ اعلام کرد: ما باید به یاد داشته باشیم که رئیس جمهور آمریکا به صورت علنی مردم را به جرم های مختلف متهم می کند و می گوید که آنها باید زندانی شوند. دونالد ترامپ بسیار بسیار شخص بی اعتباری است. بنابراین من فکر می کنم که او نمی تواند ساکت بنشیند و حقیقت را بشنود.

ترامپ در مه سال گذشته میلادی کومی را در حالی که مشغول انجام تحقیقاتی درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا بود، از سمت ریاست اف بی آی اخراج کرد. از آن پس جیمز کومی به یکی از منتقدان سرسخت رئیس جمهور آمریکا تبدیل شده است و ترامپ هم بارها او را هدف حملات لفظی قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۷۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود

ایسنا/البرز امام جمعه کرج به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد اشاره و با تأکید بر لزوم جدی گرفتن دور دوم، تصریح کرد: درصورت بی توجهی به دور دوم انتخابات دچار خسارت‌های جبران‌ناپذیری خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه هفتم اردیبهشت کرج با تاکید بر مطلب فوق تصریح کرد: نگویید دور دوم انتخابات مهم نیست چراکه یک رای هم در انتخابات تاثیرگذار است .

وی با اشاره به اهمیت خودکفایی و استقلال همه جانبه کشور، گفت: امروز همگان باید تلاش کنیم تا ارزش کار برای جامعه روشن شود و کسی بیکار نماند.

وی با بیان اینکه دین اسلام به کارگر اهمیت می دهد و مصرف‌گرایی را نهی می‌کند، تصریح کرد: همگان باید به تولید و اشتغال ترغیب شوند. خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه گفتمان غالب باشد.

امام جمعه کرج به نزدیک شدن روز معلم هم اشاره و اعلام کرد: ویژگی‌های معلم تراز انقلاب اسلامی را باید در شهید مطهری که خصوصیات ویژه‌ای داشت جستجو کرد. مهم‌ترین اقدام شهید مطهری نظم و برنامه داشتن بود.

آیت الله حسینی همدانی افزود: معلمی در ایران اسلامی باید همراه با دمیدن روح امید، بصیرت و دشمن شناسی، استکبارستیزی و زیر بار ظلم نرفتن باشد؛ معلمان باید به نسل آینده غافل نبودن از امور دیگران را آموزش دهند و روحیه تفکر، تعهد و دغدغه‌مندی را در نسل‌های مختلف تقویت کنند.

وی در ادامه خطبه‌های امروز با اشاره به تحولات منطقه گفت: جبهه مقاومت امروز با هوشمندی و دقت هرچه بیشتر راه نفس کشیدن را بر رژیم صهیونیستی بسته و نفس‌هایش را به شماره انداخته است.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: امروز نفرت از آمریکا اعیان شده و آزادگان شعار مرگ برآمریکا سر می‌دهند بنابراین غزه در این نبرد پیروز است چون در دل دنیای غرب مظلومیت خود و پلیدی استکبار را به تصویر کشید. وقتی در انگلیس و سایر کشورها تظاهرات چندین هزار نفری علیه صهیونیست‌ها می‌بینیم یعنی غزه پیروز است و به رغم بسیج تمام رسانه‌ها علیه فلسطین و پس از این همه جنایات، غزه همچنان پیروز است چون اسلام پیروز است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود