Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@03:14:33 GMT

زمان بازگشت کرانچار به ایران مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۳۶۰۳

تیم ملی فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌کند، باید ۳ بازی تدارکاتی تا پیش از آغاز این مسابقات برگزار کند که حریفان شاگردان زلاتکو کرانچار، سوریه و اردن هستند.

طبق اعلام کادرفنی تیم ملی فوتبال امید ایران، اردوی شاگردان کرانچار ۲۴ آذرماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود و یوز‌های جوان، ۲۵ آذر راهی کیش خواهند شد تا آماده برگزاری ۲ بازی با سوریه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار ایران و سوریه ۲۷ و ۳۰ آذر (۱۸ و ۲۱ دسامبر) برگزار خواهد شد.

بازیکنان تیم ملی امید پس از برگزاری اردوی ۵ روزه در کیش، سپس راهی تهران خواهند شد و به امان (پایتخت اردن) می‌ روند تا با تیم ملی این کشور یک بازی تدارکاتی برگزار کنند و آماده حضور در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ شوند. زلاتکو کرانچار که چندی قبل به کرواسی رفته بود، قرار است چهارشنبه 21 آذر راهی تهران شود تا آماده برگزاری اردو و بازی های تدارکاتی شود.

همچنین ساعتی پیش، اسامی بازیکنان تیم ملی امید برای بازی دوستانه با اردن و سوریه اعلام شد که 4 بازیکن استقلال (شاهین طاهرخانی، الهیار صیادمنش، مهدی قائدی و مهدی نوراللهی) و حمیدرضا طاهرخانی از پرسپولیس حضور دارند و همچنین امید نورافکن از شارلوا و رضا شکاری از روبین‌کازان، 2 لژیونر یوزهای جوان هستند که به ایران خواهند آمد تا در اردوی شاگردان کرانچار حضور یابند.

تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی المپیک که در تهران برگزار می شود، با تیم های عراق، یمن و ترکمنستان همگروه است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: المپیک بازی سوریه ایران و سوریه تیم ملی استقلال پرسپولیس ایران یمن ترکمنستان ایران ایران و سوریه تیم ملی فوتبال ژاپن یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۳۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس پورموسوی شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی با سپاهان ضمن قدردانی از باشگاه سپاهان به دلیل مهمان نوازی خوب اظهار کرد: فردا بازی سختی را داریم چرا که ما در آخر جدول هستیم و با توجه به اینکه سپاهان در شهر خودش است و با حضور هوادارانش کار ما سخت است.

وی با بیان اینکه تیم سپاهان جزو تیم‌های قدرتمند است، تصریح کرد: بازیکنان ما همیشه در مقابل تیم‌های بزرگ سربلند بیرون آمدند و امیدوارم فردا هم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اعتراضات این باشگاه به عملکرد داوران در سال‌های گذشته ابراز کرد: به عقیده من چیدمان داوری باید به گونه‌ای باشد که جای هیچ شک‌وشبهه‌ای وجود نداشته باشد یا حداقل کمیته داوری با چیدمان خوب داور خود را در حریم نگه دارد.

وی ادامه داد: زمانی که نسبت به داوری نظراتی وجود دارد بهتر است داور در آن بازی حضور نداشته باشد؛ شکایت باشگاه نسبت به فصل‌های گذشته بوده است که من در این تیم حضور نداشتم، اما از نظر من داوری‌ها نباید به گونه‌ای باشد که پیش از بازی اعتراضی وجود داشته باشد.

پورموسوی در خصوص وضعیت بازیکنان در مقابل سپاهان نیز گفت: محروم و مصدومی نداریم و همه بازیکنان ما در بازی فردا حاضر هستند.

کد خبر 6097665

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • کرمانشاه آماده برگزاری مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز