Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@17:29:37 GMT

بودجه 98 قابل اصلاح است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۸۶۵۵

رئیس‌جمهور پس از نشست هماهنگی سران قوا:‌ در جلسه امروز نکات مورد نظر رهبرانقلاب برای اصلاح بودجه ۹۸ بررسی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، روحانی با اشاره به اینکه این جلسه یک نشست اقتصادی بود اما در عین حال درباره مسائل سیاسی نیز بحث شد گفت: در جلسات گذشته چارچوبی را تنظیم کرده بودیم که سیاست های آن به نحوی، بودجه سال آینده کل کشور را در نظر می گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مقام معظم رهبری رهنمون دادند و ما بر مبنای رهنمود جدید مقام معظم رهبری جلسه ای داشتیم که این سیاست ها را چگونه اجرایی و عملیاتی کنیم، البته جلساتی هم ظرف این هفته خواهیم داشت و تا هفته آینده نکاتی که مورد نظر مقام معظم رهبری است نهایی خواهیم کرد. روحانی ادامه داد: ممکن است بر این مبنا، در صورت نیاز در مواردی از بودجه سال آینده اصلاحاتی صورت بگیرد و ان شاء الله لایحه بودجه به زودی تقدیم مجلس خواهد شد.رئیس جمهور سپس خطاب به ملت ایران گفت: بعد از 13 آبان که امریکایی ها بسیار در انتظار این بودند که شاهد یک به هم ریختگی در زمینه اقتصاد کشور باشند، مردم بزرگوار و همه فعالان اقتصادی به گونه ای عمل کردند که خوشبختانه همه چیز برعکس شد.
وی افزود: امریکایی ها می خواستند بعد از 13 آبان تورم، مشکلات اقتصادی، مسائل بازار، وضعیت ارز و همه چیز را به نحو دیگری ببینند که خوشبختانه هم بانک مرکزی، هم بخش های اقتصادی و هم مردم به گونه ای عمل کردند که کاملاً برای داخل کشور و دنیا محسوس است که آرامش مردم بعد از 13 آبان مقداری بیشتر شده و همه تلاش ها بر این است که این آرامش را ادامه بدهیم و بتوانیم مشکلاتی را که روی دوش مردم است، بکاهیم.
رئیس جمهور از عملکرد صادرکنندگان در هشت ماهه نخست امسال تقدیر و تشکر کرد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: جلسه اقتصادی سران قوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: واریزی مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ۳ برابر شد.

به گزارش تسنیم، داود منظور افزود: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

tags # بهزیستی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • توجه به اصلاح بودجه سازمان غذا و دارو تا ۱۸۰ همت
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • نخستین چراگاه دست‌کاشت در کشور راه‌اندازی شد
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست