Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: تمام برنامه های گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه باید با محوریت مردم باشد و مردم حضور داشته باشندو چهره فتنه گران در روند اجرای این برنامه ها به خوبی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در نشست برنامه ریزی برنامه های 9دی با بیان اینکه ابعاد حماسه ۹ دی برای مردم تبیین می‌شود، گفت: مراسم ۹ دی در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن اشاره به برگزاری آئین بزرگداشت یوم الله ۹ دی در نقاط مختلف استان سمنان گفت: 9 دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده، و این حماسه ماندگار متعلق به جمهوری اسلامی و دوستداران نظام و انقلاب است.

 

قندهاری با بیان اینکه ملت ایران در برابر هجمه ناجوانمردانه استکبار به این نظام الهی تا پای جان ایستاده است، متذکر شد: تمام مستکبران عالم دست به دست هم دادند و در مقابل این نظام ایستادند اما عزت، عظمت و سربلندی ایران در جهان زبانزد است.

 

وی افزود: 9 دی امسال با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری نسبت به سال های قبل برخوردار است و باید به طرز باشکوهی در استان سمنان و دیگر نقاط کشور برگزار شود.

 

توطئه امروز دشمنان علیه ایران، راه اندازی جنگ اقتصادی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه از این به بعد هم دشمن دست‎بردار نخواهد بود، عنوان کرد:اگر بخواهیم راهمان را با قدرت ادامه دهیم باید به آیات الهی قرآن توجه کنیم که قطعاً بن‎بست‎ها از بین می‎رود و بسیاری از موانع برطرف می‎شود تا به اهداف عالی دست پیدا کنیم.

 

قندهاری اظهار داشت: توطئه امروز دشمنان علیه ایران راه اندازی جنگ اقتصادی با هدف ایجاد نارضایتی در مردم و فاصله انداختن بین آنان و مسئولان اجرایی کشور است.

 

وی افزود: راهکارهای مهم و عوامل مؤثر برای عبور موفقیت آمیز ملت ایران از این توطئه شوم دشمنان به عنوان گردنه ای دشوار شامل بصیرت و صبر است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان این که دشمنان نظام در فتنه سال ۸۸ تلاش کردند نام و افکار امام راحل را از اذهان عمومی پاک کنند، افزود: اما هوشیاری و بصیرت ملت ایران به ویژه نسل جوان جامعه اسلامی مانع از تحقق این هدف شوم دشمن شد.

 

وی با بیان این که مقام معظم رهبری با تدابیر عالمانه خود نقشه های شوم دشمنان را شناسایی و مانع ادامه جریان فتنه در کشور شدند، بیان داشت: نقش آفرینی بی بدیل مقام معظم رهبری در بیش از دو دهه اخیر همواره راه‌گشای نظام بوده است.

 

قندهاری بر ماندگاری حماسه ۹ دی تاکید کردو گفت: باید حماسه 9 دی به خوبی تبیین و تعمیق شود و برای همیشه ماندگار شود و فراموش نشود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند بندرعباس معاون اول رئیس جمهور خراسان جنوبی مشهد آیت الله رئیسی کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی هرمزگان گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مردم لرستان در گفت و گو با گزارشگر خبرگزاری صدا و سیمای لرستان اذعان داشتند باید کسی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که بتواند مشکلی از مشکلات جامعه را حل کند.

مردم لرستان اعتقاد دارند نباید کاری کنند که دل دشمنان شاد شود و یکی از راه هایی که می تواند از شادی دشمنان جلوگیری کند، شرکت در انتخابات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • تکلیف مردم لرستان در دور انتخابات چیست؟
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر