Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- وحیدعلی ضمیر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۰ تابلو معرف کاربری غیرمجاز جمع‌آوری‌ شده‌است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری ، وحیدعلی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان بیان کرد: بخش مهمی از فضای یک شهر به سیما و منظر آن بستگی دارد؛ از این رو نصب انواع تابلوهای غیرمجاز و بدون مجوز و همچنین تراکت، پوستر و اطلاعیه بر روی دیوارها و مبلمان شهری باعث نازیبا شدن چهره شهر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ضمیر افزود: به همین منظور اصلاح و ساماندهی تابلوهای شناسایی و معرف کاربری با هدف آراستگی و زیبایی منظر شهری، بازپیرایی تابلوهای فرسوده، حذف آلودگی‌ها و نازیبایی‌های بصری و تابلوهای غیراستاندارد در سطح شهر بصورت مستمر و روزانه در حال اجرا می باشد.

وی همچنین اضافه نمود: بر اساس ماده ۵۵ و ماده ۹۲ قانون شهرداری ها ، موضوع ساماندهی، اصلاح و جمع‌ آوری تابلوهای تبلیغاتی و معرف کاربری صنوف مختلف از سال ۹۴ در دستور کار قرار گرفته‌ است.

معاون خدمات شهری شهرداری با بیان اینکه این تابلوهای غیرمجاز و فاقد مجوز بر نمای کلی معابر و خیابان ها تاثیر منفی می گذارد، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰ اخطاریه صادر و ۱۳۰ تابلو غیرمجاز جمع‌آوری شده‌است.

ضمیر ادامه داد: با توجه به اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در این زمینه و صدور اخطار، تعداد ۴۰ تابلو غیرمجاز معرف کاربری توسط خود صنوف و۹۰ مورد توسط شهرداری جمع‌آوری شده‌ است .

وی با تاکید بر اینکه برای نصب تابلوها قوانینی وجود دارد و تابلوها باید حتما مجوز شهرداری را داشته باشند، ادامه داد: تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیر گذار هستند بلکه با عدم ایمنی لازم برای شهروندان سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای آنان می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری گفت: این اقدامات در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می رود، صاحبان صنوف، ضمن عدم نصب تابلو های تبلیغاتی غیر مجاز همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند .

وی از آن دسته از شهروندانی که خود مبادرت و اقدام به رفع تخلف و جمع آوری تابلوهای غیر مجاز می نمایند قدردانی و تشکر نمود .

ضمیر در پایان خاطرنشان کرد: طرح یکسان‌سازی تابلوهای معرف کاربری با هدف یکپارچه‌سازی و متحدالشکل بودن تابلوهای موجود در پیاده راه بوعلی به صورت پایلوت به عنوان یکی از محوری‌ترین معابر همدان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خدمات شهری همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۱۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر

رئیس شورای اسلامی بوشهر از تصویب لایحه بودجه شهرداری بوشهر به میزان یک‌هزار و ۸۹۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: ۶۳ درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری است. - اخبار استانها -

وحید نیک روش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه تحقق شعار امسال مبنی در جهش تولید با مشارکت مردم در دستور کار شورای شهر و شهرداری بوشهر قرار گرفته است، اظهار داشت: در این عرصه بر اساس ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حمایت ویژه از فعالان بخش خصوصی در طرح‌های مختلف می‌شود.

وی ظرفیت‌های بندر بوشهر در عرصه‌های سرمایه‌گذاری را برشمرد و بیان کرد: شهر ساحلی یکی از نقاط مهم گردشگری در کشور معرفی شده که توسعه زیرساخت‌های این حوزه با مشارکت بخش خصوصی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر تقویت زیرساخت‌های عمران و خدمات شهری را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در سال جاری با تدوین برنامه‌های ویژه ضمن تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه تمام، برنامه خدمات شهری در راستای مطالبات مردم افزایش می‌یابد.

نیک‌روش به لایحه بودجه امسال شهرداری بوشهر پرداخت و افزود: اعتبارات شهرداری بوشهر امسال نسبت به سال قبل تحولات مهم دارد و در این راستا این لایحه تصویب و به شهرداری بوشهر ابلاغ شد.

وی لایحه بودجه شهرداری بوشهر را به میزان یک‌هزار و 890 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: 63 درصد این بودجه در حوزه عمرانی و خدمات شهری و 37 درصد جاری است.

رئیس شورای شهر بوشهر با تأکید بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثر برای بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

نیک روش توسعه سرمایه‌گذاری در طرح‌های عمرانی و تفریحی و گردشگری را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا ساخت مراکز اقامتی از جمله هتل با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

وی از تکمیل شدن شهربازی بوشهر خبر داد و توسعه زیرساخت‌های تفریحی در ساحل زیبای خلیج فارس بوشهر را از دیگر برنامه‌های مهم امسال اعلام کرد.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • اجرای طرح دوم جمع‌آوری مخازن زباله از معابر منطقه دو شهرکرد
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر