Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@23:01:53 GMT

زلاتان در آمریکا ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۲۲۰۱۵

زلاتان در آمریکا ماندنی شد

بازگشت ستاره سوئدی به میلان منتفی شد و او قراردادش را یک فصل دیگر با لس آنجلس گلکسی تمدید کرد.

به‌ گزارش ‌مشرق، با وجود این که خبرهای زیادی درباره بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ به میلان به گوش می‌رسید اما این بازیکن در لیگ آمریکا ماندنی شد.

ستاره سوئدی لس آنجلس گلکسی قراردادش را با این تیم یک فصل دیگر تمدید کرد و به این ترتیب بازگشت او به میلان و فوتبال اروپا رسما منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برنامه میلان برای جذب زلاتان عوض شد منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه زلاتان ایبراهیموویچ سوئد فوتبال لس آنجلس گلکسی لیگ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۲۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت

ترکیه اعلام کرد در ازای لغو تحریم‌های آمریکا به احتمال زیاد به اجرای برنامه مونتاژ جنگنده نسل جدید F-35 باز می‌گردد. 

از این رو، فواد اوکتای، رئیس کمیسیون امور بین الملل پارلمان ترکیه اعلام کرد آنکارا از آمریکا می‌خواهد که تحریم‌های اعمال شده علیه آنکارا را در چارچوب قانون «مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم» (CAATSA) بررسی کند.

کانال تلویزیونی TRT به نقل از اوکتای نوشت: ترکیه علاقه‌ای به بازگشت به برنامه F-35 نشان نمی‌دهد، بنابراین تحریم‌های CAATSA که علیه آنکارا در ارتباط با خرید سامانه‌های موشکی ضد هوایی اس-۴۰۰ از روسیه اعمال شده است، باید دوباره مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

معاون سابق رئیس جمهور ترکیه (۲۰۱۸-۲۰۲۳) در راس هیئت پارلمانی در کنگره آمریکا گفت: موارد اس-۴۰۰ و اف-۳۵ را نباید با هم اشتباه گرفت. 

ترکیه در سال ۲۰۱۹ پس از خرید اس-۴۰۰ از روسیه از برنامه توسعه F-35 حذف شد. ترکیه برخی از قطعات بدنه و برخی از سیستم‌ها را برای این جنگنده‌ها تولید می‌کرد. ایالات متحده اعلام کرد که بازگشت ترکیه به برنامه تنها در صورت کنار گذاشته شدن اس-۴۰۰ امکان پذیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • تکرار هتک حرمت قرآن توسط زن سوئدی
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!