Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@00:08:01 GMT

آخرین دوشنبه بازار پاییزی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۱۴۴۱

آخرین دوشنبه بازار پاییزی

"دوشنبه بازار" واژه‌ای نام آشنا در بین ایرانیان است که انواع محصولات خوراکی، آرایشی، دکوراسیون، پوشاک بدون واسطه و با قیمت واقعی در محلی تعیین شده خرید و فروش می‌شود.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه ایرانیان، این نوع بازار از گذشته تا به امروز در کشور ما و کشورهای همجوار رواج داشته و این‌بار در بزرگ‌ترین فروشگاه‌های پوشاک ایران شاهد آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه بازار پوشاک تهران

ابرشهر تهران بازارهای هفتگی زیادی دارد، یکی از معروف‌ترین آن‌ها، دوشنبه بازار فروشگاه بزرگ ایرانیان است. این فروشگاه علی‌رغم گران‌شدن کالاها در چند ماه اخیر تمام تلاش خود را جهت ارائه کالاها با تخفیف واقعی به کار گرفته و با مشخص کردن زمانی خاص، دوشنبه بازار پوشاک تهران را برگزار می‌کند.

فروشگاه بزرگ ایرانیان واقع در بازار امامزاده حسن تهران، با مساحتی بیش از ۶۰۰۰ مترمربع به عنوان بزرگترین فروشگاه پوشاک ایران محسوب شده و انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه را با کیفیت و قیمتی مناسب عرضه می‌کند.

از کجا بخریم؟

برای همه ما این سوال پیش می‌آید که از کجا می‌توان لباسی با تخفیف واقعی خرید؛ شاید هم در اینترنت، شبکه‌های اجتماعی، فروشگاه‌ها و حتی دورهمی‌های دوستانه در جست‌وجوی مکانی برای خرید کالا با تخفیف واقعی باشیم.

همین جا اعلام می‌کنیم فروشگاه ایرانیان برای افرادی که عضو باشگاه مشتریان هستند و یا حداقل یکبار از فروشگاه خرید کرده و شماره موبایل خود را به صندوقدار ارائه نمودند، در آخرین دوشنبه هر ماه ( دوشنبه بازار ) ۱۰ درصد تخفیف واقعی اعمال می‌کند.

قابل توجه مشتریان گرامی: زمان برگزاری آخرین دوشنبه بازار پاییزی، ۲۶ آذر ماه سال ۹۷ می‌باشد.

واحد باشگاه مشتریان و حواله

از جمله خدماتی که این فروشگاه در اختیار مشتریان قرار داده است: باشگاه مشتریان (CRM) ازسال ۸۵ می‌باشد.

تخفیف روز تولد و سالگرد ازدواج، ارائه کردن کارت هدیه برای افرادی که امتیازشان به حد نصاب رسیده، انجام قرعه‌کشی بین مشتریانی که به هنگام خرید کد قرعه‌کشی دریافت کرده‌اند، اطلاع‌رسانی در مورد جدیدترین اخبار مربوط به فروشگاه از جمله خدمات این واحد می‌باشد.

واحد حواله و شرکت‌ها: آماده عقد قرارداد با سازمان‌ها و شرکت‌ها، برای خرید اقساطی کارکنانشان می‌باشد.

پیشنهاد: افرادی که عضو باشگاه مشتریان فروشگاه نیستند می‌توانند تا یک روز قبل از روز مناسبت‌شان و یا دوشنبه پایانی هر ماه (دوشنبه بازار) با مراجعه به فروشگاه و با انجام خریدی هر چند کوچک، فرم عضویت پرکرده و از تخفیفات این فروشگاه در روزهای ذکر شده بهره مند شوند.

چرا دوشنبه بازار فروشگاه ایرانیان

طبق مصاحبه‌ها و نظر سنجی‌های انجام گرفته توسط تیم خبری فروشگاه بزگ ایرانیان از مراجعین محترم، آنچه که باعث می‌شود مردم به خرید از فروشگاه ایرانیان در آخرین دوشنبه هر ماه تمایل بیشتری داشته باشند، موارد زیر می‌باشد:
برخورد شایسته پرسنل، دقت و صبوری پرسنل صندوق، تخفیف واقعی توسط فروشگاه، کیفیت و قیمت مناسب کالاها، امکانات کافی داخل فروشگاه برای رفاه حال مشتریان، مانند هشت رشته پله برقی و آسانسور، صندلی‌های استراحت، کتابخانه برای استفاده همراهان، دستگاه‌های بازی رایگان برای کودکان، فود کورت برای صرف انواع فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم، مجهز بودن به سیستم گرمایشی و سرمایشی در فصول مخلتف سال، سرویس بهداشتی و نمازخانه مجزا برای آقایان و بانوان.

افتخار داریم  در فروشگاه بزرگ ایرانیان تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و با هدف " گامی نو در ارائه پوشاک" به کار بگیریم.

به امید دیدار شما مشتریان گرامی در ۲۶ آذرماه، آخرین دوشنبه بازار پاییزی سال ۹۷
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دوشنبه بازار فروشگاه فروشگاه ایرانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۱۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

بازار امروز شاهد روند صعودی قیمت‌ها در جریان معاملات نسبت به روز گذشته است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۰۹ (دو هزار و سیصد و نه) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۵ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا افزایش یافت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۴۴۹،۹۰۰ (سه میلیون و چهارصد و چهل و نه هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۲.۳۸ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۴،۹۴۰،۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و چهل هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله‌ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴،۵۸۸ (چهل و چهار هزار و پانصد و هشتاد و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۳۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله‌ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۹۸۲ (چهل و هفت هزار و نهصد و هشتاد و دو) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۸ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۱.۱ درصدی، از ۷۶،۴۰۰ (هفتاد و شش هزار و چهارصد) تومان به ۷۷،۲۵۰ (هفتاد و هفت هزار و دویست و پنجاه) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله‌ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله‌ای با افزایش ۰.۳۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۲،۱۴۱ (دوازده هزار و یکصد و چهل و یک) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۰۰ (یک هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۰۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا امروز با افزایش ۰.۷۷ درصدی، از ۴۴،۵۵۰ (چهل و چهار هزار و پانصد و پنجاه) تومان به ۴۴،۹۰۰ (چهل و چهار هزار و نهصد) تومان رسید.

قیمت دلار استرالیا امروز

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۱.۲۲ درصدی نسبت به روز قبل، ۴۰،۷۰۰ (چهل هزار و هفتصد) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دینار عراق

دینار عراق، امروز به ۴۷ (چهل و هفت) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۱۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

قیمت سکه امامی به ۴۱،۲۰۰،۰۰۰ (چهل و یک میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۴ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه، امروز به ۲۴،۱۰۰،۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۲.۰۷ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۴.۵۱ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۵۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و پانصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۷،۲۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون و دویست هزار) تومان قیمت خورد.

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قیمت روز مرغ و ماهی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فال حافظ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • بهترین برند ترکیه برای خرید در سال ۲۰۲۴
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر