Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@22:33:46 GMT

تجلیل از "ببر مازندران"+عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۴۷۳۰۰

تجلیل از 'ببر مازندران'+عکس

امامعلی حبیبی دارنده چهار مدال طلای جهان و المپیک ملقب به "ببر مازندران"در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره جام باشگاه‌های کشتی آزاد جهان مورد تجلیل قرار گرفت. آفتاب‌‌نیوز : پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از امروز (پنجشنبه) و به مدت ۲ روز در سالن دانشگاه آزاد اسلامی شهر بابل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان، مجید حسین زادگان استاندار مازندران، پرویز سیروس پور پیشکسوت کشتی، حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی، اصغر ثمربخش رییس هیات کشتی استان مازندران، رییس دانشگاه آزاد بابل، فرماندار و شهردار بابل، ابراهیم جوادی قهرمان جهان و المپیک و سایر قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی از امامعلی حبیبی دارنده مدال طلای بازی های المپیک ۱۹۵۶ ملبور و دارنده سه مدال طلای جهان در جریان مراسم افتتاحیه تجلیل شد.
پیش از مراسم تجلیل از حبیبی، پرویز سیروس پور با قرائت متنی در باب دلاوی های پهلوان امامعلی حبیبی به تمجید از وی پرداخت که با تشویق تماشاگران همراه شد و در ادامه نیز با
پخش سرود" ای ایران ای مرز پر گوهر" که به افتخار حضور حبیبی از اسکوربورد پخش شد، تماشاگران حاضر در سالن بصورت ایستاده به او ادای احترام کردند و حبیبی نیز در طول پخش این نماهنگ ایستاده بود.
حبیبی مدال طلای پیکارهای جهانی ۱۹۵۹ تهران، ۱۹۶۱ یوکوهاما ژاپن و ۱۹۶۲ تولیدو آمریکا را در کارنامه دارد و در بازی های المپیک ۱۹۶۰ رم در رده چهارم قرار گرفت.
در ادامه این مراسم از خانواده های شهیدان یوسف سجودی، حسن رجایی فرد و سیدرضا جلالی تجلیل بعمل آمد و در ادامه از «استانیسلاو سرنک» داور المپیکی از کشور اسلوونی که به عنوان نماینده اتحادیه جهانی بر مسابقات نظارت دارد، قدردانی بعمل آمد.
در ادامه این مراسم از تمبر پنجمین دوره جام باشگاههای کشتی آزاد با امضا امامعلی حبیبی رونمایی شد.
گروه موسیقی سنتی آونگ نیز در این مراسم به اجرای برنامه پرداخت.
به گزارش ایسنا، ماموران نیروی انتظامی استان مازندران نیز از ساعات آغازین مسابقات، نظم و انظباط خوبی را در اطراف و داخل سالن ایجاد کردند.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ببر مازندران کشتی آزاد جام باشگاه های جهان امامعلی حبیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۴۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • مراسم تجلیل از باستانی کاران اسدآباد
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت