Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،یکی از مدیران باشگاه کریستال پالاس انگلیس در گفت و گو با یکی از رسانه های سوئدی از علاقه مندی این باشگاه به جذب باپتیسته بازیکن 19 ساله فوتبال سوئد خبر داد قرار است تا این مهاجم جوان به لیگ برتر فوتبال انگلیس سفر کند.

در ادامه اما این رسانه سوئدی با توجه به صحبت ها و حواشی به دست آمده از سوی این مدیر باشگاه کریستال پالاس نوشت:سامان قدوس به تازگی به عنوان یک ستاره به تیم فوتبال آمیان فرانسه پیوسته است با این حال احتمال این موضوع وجود دارد تا او در نقل و انقالات زمستانی راهی تیم جدیدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است قدوس پس از مسابقات جام جهانی به قراردادی 4 ساله و با مبلغی نزدیک به 4 میلیون یورو به باشگاه آمیان فرانسه پیوست و در صورتی که باشگاه کریستال پالاس به دنبال جذب این ستاره تیم ملی فوتبال ایران باشد باید چندین میلیون یورو برای جدایی او از تیم آمیان پرداخت کند.پیش از نیز مسئولان باشگاه کریستال پالاس از علاقه مندیشان به جذب سامان قدوس سخن گفته بودند.

بیشتر بخوانید:

رونمایی از لباس سوم تیم فوتبال آمیان با حضور ستاره ایرانی

آمیان 0 - موناکو 2/آنری، قدوس و یارانش را هم وارد بحران کرد

پیروزی آمیان در شب حضور قدوس

انتهای پیام/

قدوس راهی کریستال پالاس می شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند

در بازی امشب عقاب‌ها و شیاطین سرخ، اتفاقی بی سابقه در سطح لیگ برتر، به وقوع می‌پیوندد.

داور بازی دوشنبه شب بین کریستال پالاس و منچستر یونایتد، برای اولین بار در یک بازی لیگ برتری، از یک دوربین فیلمبرداری کوچک استفاده خواهد کرد.

طرفداری | به گزارش BBC، جارد ژیلت از یک وسیله روی سر به نام "رف‌کم" استفاده خواهد کرد، هرچند که این تصاویر به صورت زنده پخش نخواهند شد. این ویدیو در یک برنامه‌ اختصاصی برای ارائه بینشی درباره قضاوت در لیگ برتر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در ماه فوریه، دانیل شلاگر، داور بوندس‌لیگایی، در جریان تساوی 2-2 بین آینتراخت فرانکفورت و وولفسبورگ از دوربین و میکروفون استفاده کرد. آن تصاویر نیز برای برنامه‌ای به نام «تریبون داوران‌ - بوندس‌لیگا» استفاده شد. سال گذشته نیز راب جونز، داور لیگ برتری، در بازی دوستانه بین چلسی و برایتون در فیلادلفیا از دوربین استفاده کرد.

استفاده از دوربین‌های بدن‌پوش سال گذشته توسط اتحادیه فوتبال انگلیس نیز در فوتبال پایه بزرگسالان به منظور کاهش میزان توهین‌هایی که داوران در آن سطح متحمل می‌شدند، مورد آزمایش قرار گرفت.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کریستال پالاس و منچستریونایتد + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • گل دوم و تماشایی اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۴-۰ منچستریونایتد)
  • گل میچل به منچستریونایتد (کریستال پالاس 3-۰ منچستریونایتد)
  • گل زیبای ماتتا به منچستریونایتد (کریستال پالاس 2-۰ منچستریونایتد)
  • گل اولیسه به منچستریونایتد (کریستال پالاس ۱-۰ منچستریونایتد)
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • داور بازی کریستال پالاس - منچستریونایتد، دوربین به تن می‌کند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد در بازی با کریستال پالاس