Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:05:49 GMT

تبعیض در ارائه خدمات شهری توجیه ناپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۵۱۴۰۱

تبعیض در ارائه خدمات شهری توجیه ناپذیر است

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، تبعیض بین مردم در مناطق مختلف شهری و توزیع نامتوازن عدالت را توجیه ناپذیر دانست و تاکید کرد خدمت به مردم باید سرلوحه کار باشد و بی توجهی به حاشیه شهر از میان برود.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامع شافعی از وضعیت نامناسب خیابان ها، معابر و کوچه های شهرک های حاشیه شهر ابراز نارضایتی کرد و افزود: مردم این شهرک ها به سختی تردد می کنند و در این فصل سرد چشم به یاری مسئولان شهری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقشه شکست خورده دشمن گفت: همه باید مراقب باشیم دشمن سرافکنده با ایجاد اختلاف و تزریق ناامیدی به شکاف در میان ملت نپردازد.
وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در انزوای بی سابقه ای فرو رفته اند و جهانیان دیگر تاثیری از فریبکاری سیاستمداران در رسانه های غربی نمی گیرند و استقلال طلبی و مطالبات به حق خود را پیگیری می کنند.
ماموستا محمدی در ادامه احترام به والدین و احترام متقابل در میان زوجین را از زمینه های تقویت روابط در خانواده دانست و گفت: اگر در تربیت فرزندانمان بکوشیم و احترام لازم به اجزا مختلف اجتماع و خانواده را به درستی به آنها یاد بدهیم نسلی با فرهنگ و اخلاق اسلامی آینده ای روشن را ترسیم می کند.
وی با گلایه از برخی رفتارهای ناپسند فرزندان با والدین و برخی بدگفتاری ها در میان جامعه اشاره کرد و افزود: شایسته فرد مسلمان نیست که دیگران از بی اخلاقی و بد زبانی او در هراس باشند چون مهمترین تاکید پیامبر اسلام اخلاق در همه امور مسلمان است.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نماز جمعه اهل سنت كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۵۱۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: در این مدت ۱۹ حادثه در استان به وقوع پیوست‌ که به دنبال آن ۹۳ خانوار و ۴۱۵ نفر دچار حادثه و ۳۲ نفر مصدوم شدند.
وی تصریح کرد در این مدت ۱۲۸ کیلوگرم‌ نایلون، ۵۰ تخته پتو، ۳ تخته زیرانداز، ۳ تخته موکت و ۴۶ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته در بین حادثه دیدگان توزیع شد.

دیگر خبرها

  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • کسب رتبه نخست گمرک پرویزخان در ترانزیت خارجی
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • پاسخ به شبهه قرآنی تحلیلگر اسرائیلی در توجیه غصب سرزمین فلسطین
  • مشکلات پایان‌ناپذیر کادر درمان؛ مدل جدید از مهاجرت شکل گرفته!
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • عفاف و پاکدامنی جزء جدایی ناپذیر فرهنگ اصیل مردم کرمانشاه است
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است