Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@00:29:40 GMT

«روزی روزگاری آناتولی» به مرحله تدوین رسید

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۴۱۳۷

«روزی روزگاری آناتولی» به مرحله تدوین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اوما، مستند «روزی روزگاری آناتولی» جدیدترین محصول اومافیلم پس از پایان فیلمبرداری به مرحله تدوین رسید.

این مستند روایتی است از مسافری که ناخواسته درگیر کودتای ترکیه می شود و در ادامه، کارگردان نگاهی به بحران ارزی دارد که ۲ سال بعد در ترکیه شکل گرفت. همچنین این مستند چگونگی حمایت مردم از اردوغان برابر کودتاچیان و همچنین در مقابل آمریکا در جنگ ارزی را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند «روزی روزگاری آناتولی» که در ۴۲ دقیقه و در مدت زمان ۲ ماه فیلمبرداری در ترکیه تولید شده است به کارگردانی تورج کلانتری و امین یگانه، تهیه کنندگی سید جمال عود سیمین، تصویربرداری امیر صادق محمدی در مرکز اوما فیلم تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

کد خبر 4485504 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه سازمان هنری رسانه ای اوج فیلمبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۴۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • چرا سریال «حشاشین» در ایران مجوز ندارد؟
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید/ پرتره‌ای از استاد علی جهاندار 
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • تدوین مستند «یک جهان آواز» به پایان رسید
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • روایت سازنده مستند «مشتی اسماعیل» از شالیکاری