Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:31:45 GMT

24 قبضه اسلحه شکاری در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۷۰۳۵

24 قبضه اسلحه شکاری در اردبیل کشف شد

اردبیل- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از کشف و ضبط 24 قبضه اسلحه شکاری در این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، ناصر عتباتی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این محموله توسط یک فرد غیر بومی از یکی از استان‌های غربی کشور به سمت یکی از استان‌های همجوار اردبیل در یک دستگاه خودرو جاسازی شده بود طی عملیات مشترک سربازان گمنام امام زمان(عج) و دادسرای عمومی و انقلاب در اردبیل کشف و ضبط شد
وی با بیان اینکه یک متهم در این رابطه دستگیر شده است، افزود: یک دستگاه خودروی حامل اسلحه‌های شکاری هم توقیف شده و فرد متهم نیز بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل اظهار داشت: برخورد قاطع و بدون اغماض با هر نوع قاچاق از جمله قاچاقچیان سلاح و مهمات را از الویت های سیستم قضایی استان است.
وی امنیت حاکم بر استان را خوبی ارزیابی کرد و گفت: با تلاش، کوشش و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی و سیستم قضایی استان در ارتقای امنیت سایر استانها نیز کمک می شود.
6130/6016

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كشف اسلحه قاچاق دادستان اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • رهبر انقلاب: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است
  • صدور ۳۰ درصد اسناد تک برگی اراضی زراعی استان اردبیل
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر