Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@17:13:24 GMT

خیران گیلان در بازسازی عتبات عالیات مشارکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۸۰۷۳۱

خیران گیلان در بازسازی عتبات عالیات مشارکت کنند

آستارا - ایرنا - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان گفت: افزایش مشارکت خیران این استان در بازسازی عتبات عالیات لازم است و برای جلب نظر آنان، همایش های نشان محبت در شهرستان ها برگزار می شود.

گزارش خبرنگار ایرنا از روابط عمومی فرمانداری آستارا حاکیست غلامرضا عباسپور روز یکشنبه در فرمانداری آستارا افزود: مردم گیلان در کمک به بازسازی حرم اهل‌بیت (ع ) پیشقدم هستند و بسیاری از دوستداران اهل بیت (ع) به صورت افتخاری و بدون دریافت حق‌الزحمه، ماه‌ها به کارگری، معماری، ساخت و ساز در عتبات عالیات مشغول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: خوشبختانه خیران آستارا در پذیرایی از زائران خارجی اربعین، عشق خود را به نمایش گذاشتند و همایش نشان محبت در این شهرستان نیز برگزار خواهد شد.
فرماندار آستارا هم در این جلسه گفت: آئین های سوگواری حضرت سید الشهدا (ع) نمونه بارز اعتقادات دینی، مذهبی و فرهنگی مردم این شهرستان است و استقبال و میزبانی خوب موجب افزایش دوبرابری شمار زائران خارجی نسبت به دو سال قبل شد.
یونس رنجکش افزود: روحیه مشارکت و همراهی مردم آستارا در حوزه های اجتماعی و فرهنگی قابل تقدیر است و مسئولان باید به رفع مشکلات زیرساختی این شهرستان توجه ویژه داشته باشند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است و امسال 12 هزار زائر خارجی اربعین با گذر از مرز آن به کربلا عازم شدند.
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بازسازي عتبات خيران گيلان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا

سرهنگ هادی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و در ادامه طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزداران این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق از محور مواصلاتی به شهرستان با خبر شده، لذا دستگیری قاچاقچیان در دستور کار مرزبانان قرار گرفت.

فرمانده هنگ مرزی آستارا با بیان اینکه مأمورین هنگ مرزی آستارا در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند از یک دستگاه خودروی نیسان، مقدار ۱۷۵ طاقه پارچه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط نمایند افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی، متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان هنگ آستارا در سخت‌ترین شرایط جوی و جغرافیایی برای حفظ و حراست مرزها گفت: نیروهای مرزبانی با هرگونه قانون شکنی و ناهنجاری به صورت جدی برخورد می‌نمایند.

کد خبر 6099396

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال پارچه قاچاق در مرز آستارا
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • آتش سوزی ۲ واحد تجاری و مسکونی در گیلان
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد