Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیپای معتقد است به جوانانی مثل مارسیال و شاو، باید فرصت خود شکوفایی داده شود.

طرفداری- ممفیس دیپای می‌گوید که مورینیو ابراز امیدواری کرده است تا او را دوباره در لباس منچستریونایتد ببیند.

مهاجم المپیک لیون در مصاحبه‌ای خواندنی با تایمز، گذری به ایام حضورش در منچستریونایتد زده است. می‌گوید که ذاتا فوتبال زیبا را دوست دارد و خطر کردن را بخشی از کارش می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرز تفکر بازیکنان جوان نباید این گونه باشد که اگر توپی را لو دادند، دفعه بعد گزینه امن را انتخاب کنند؛ این فوتبال نیست، من این طور نیستم. من برای بی رحم بودن البته به نحوی خوب، ریسک را با بازی خودم ترکیب می‌کنم. اگر به عقب نگاه کنم، تقصیر خودم بود. شدیدا خواستار موفقیت بودم و به دنبال این بودم تا تمرین کنم. گاهی فرصت‌های کافی به من نمی‌رسید ولی نمایش مورد انتظار را به اجرا نمی‌گذاشتم؛ بیخیال انتظارات مردم، انتظارات خودم را می‌گویم. منچستریونایتد باشگاه بزرگی است. برخی انتظار دارند وقتی خوب بازی نمی‌کنی، قایم شوی و به درون غار خودت بروی؛ من چنین آدمی نیستم؛ باور ندارم رفتار بدی با من صورت گرفته است.

دیپای با تصیمم لوئیس فن خال به منچستریونایتد پیوست اما بعدها توسط همین مربی نادیده گرفته شد. به گفته ممفیس، تلاش مضاعف او به کام فردی که او را همچون پدر خود می‌دانست، خوش نیامده است.

می‌خواستم روی پای چپ و سانترهایم کار کنم و به همین دلیل همراه گیگزی، تمرینات اضافی انجام می‌دادم. لوئیس فن خال مرا به دفترش فرا خواند و گفت: «چرا در حال تمرین کردن هستی؟» گفتم که می‌خواهم سانترهایی که با پای چپ انجام می‌دهم، بهتر شوند. او گفت سانترهایت همین الان هم خوب است؛ این باور تو است. او از تمرینات اضافی من رضایت نداشت و این باعث می‌شود به عنوان بازیکنی جوان، به فکر فرو بروید. در آن برهه بازی نمی‌کردم و می‌خواستم نشان بدهم که چه قدر تمایل به بازی کردن دارم؛ این که برای به دست آوردن فرصتی دوباره، بیش از پیش تلاش خواهم کرد. ما با هم درگیر نشدیم و تنها رابطه‌مان قطع شد. ما فوتبال خیلی خوبی بازی نمی‌کردیم. چیزی که درک نمی‌کنم این است که بازیکن جوانی مثل آنتونی مارسیال، لوک شاو و سایرین به آزادی (در زمین) نیاز دارند.

ژوزه مورینیو آمد و ممفیس امید داشت زیر نظر او همان بازیکن مد نظر خودش شود. اما تفکرات مورینیو با روح فوتبال زیبای یک هلندی، در تضاد بود.

گمان می‌کردم زیر نظر او (مورینیو) برای فرصت دومی مبارزه خواهم کرد. مربی را سرزنش نمی‌کنم؛ شاید او سبک بازی مرا دوست ندارد. من فوتبال زیبا بازی کردن و انجام حرکات تکنیکی را دوست دارم. نمی‌دانم آیا این‌ها با سبک او همخوانی دارند یا نه. زمانی که جدا شدم، به مورینیو گفتم: «مرا در اوج خواهی دید». او گفت: «بسیار خب. امیدوارم؛ امیدوارم همین طور شود و روزی دوباره تو را بخریم.» هرگز رابطه بدی با او نداشتم.

شاید در گمان خیلی از افراد، ممفیس «پسر شرور» داستان باشد. خودش اما در گذشته این اتهام را رد کرده و هنوز هم بر آن پافشاری می‌کند. 

برخی عبارات در مورد خودم مثل «پسر مهمانی» را به یاد دارم. آن‌ها دروغ خالص هستند. در طول یک سال و نیم حضور در منچستر، تنها یک بار بیرون رفتم که همان هم جالب نبود. من پسری اهل مهمانی نیستم. اساسا چنین آدمی نیستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۸۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)

منچستریونایتد که در دوران اریک تن هاخ شکست‌های سنگین متعددی را متحمل شده است، این بار مقابل کریستال پالاس تحقیر شد. اولیور گلاسنر، سرمربی فاتح لیگ اروپا کمتر از 3 ماه پیش وارد لیگ برتر شده بود. 

دانلود (74MB)

دیگر خبرها

  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • خلاصه بازی کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  • کنایه تن هاخ به مورینیو؛ کدام سرمربی حمایت بیشتری داشته‌ است؟
  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • مشکل امیرحسین زارع چیست؟
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای