Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@08:08:03 GMT

اتمام حجت کمیسیون اصل ۹۰ با وزارت علوم+ سند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۰۰۱۹۲۶

اتمام حجت کمیسیون اصل ۹۰ با وزارت علوم+ سند

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با ارسال نامه‌ای، به وزارت علوم سه ماه مهلت داد تا نسبت به تعیین تکلیف نهایی و اعطای مدرک دانشجویان پژوهشگاه شاخص پژوه اقدام کنند.

به گزارش مشرق، ‌داود محمدی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در نامه‌ای  خطاب به مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی و مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری اعلام کرد: ‌براساس جلسه مورخ ۲۸ آذرماه این کمیسیون، ‌حداکثر ظرف ۳ ماه نسبت به بررسی وضعیت و تعیین تکلیف نهایی و اعطای مدرک دانشجویان فارغ‌التحصیل شده که از پایان‌نامه خود دفاع ‌ و فاقد ایراد قانونی تشخیص داده شده‌اند، اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در این مانه تاکید کرد: ‌آن دسته از دانشجویان هم که مشکل قابل رفع (از جمله استاد راهنمای غیرمعتبر و ...) داشته‌اند موضوع در همین مدت رسیدگی و اقدامات لازم نظیر دفاع مجدد، ارزیابی علمی و ... به قید فوریت انجام و نتیجه با ذکر نام دانشجویان و اقدامات صورت گرفته در پایان هر ماه و نهایتا پس از سه ماه نتیجه به صورت تکمیلی به این کمیسیون اعلام شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف اعتراضات فرانسه پژوهشگاه دانشجویان داود محمدی کمیسیون اصل90 مجلس شورای اسلامی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد

رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب رفع شد، از ارسال مجدد این لایحه به شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش تسنیم، حجت الاسلام غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: کمیسیون قضایی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب را برطرف و مجددا این لایحه را به شورا ارسال کرده است و هم اکنون منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم.

وی افزود: عمده ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب مربوط به مواد ۴۷ تا ۴۹ این لایحه می‌شد که به بحث میزان مجازات‌ها پرداخته است.

رئیس کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: از نظر اعضای شورای نگهبان، جرائم و مجازات درنظر گرفته شده برای تخلفات ذکر شده در مواد ۴۷ تا ۴۹ لایحه، متناسب با این تخلفات نبود که ما در کمیسیون این موارد را اصلاح کردیم.

 

با توجه به اینکه در جلسه علنی ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ مجلس، نمایندگان به اجرای آزمایشی لایحه حجاب و عفاف برای مدت ۳ سال رای دادند، در صورتی که شورای نگهبان، این لایحه را تایید کند، لایحه مذکور بلافاصله برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی مربوطه ابلاغ می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • لایحه حجاب بار دیگر از مجلس به شورای نگهبان ارسال شد
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • قالیباف: جداول بودجه برای نخستین بار به رای گذاشته می‌شود
  • قالیباف: نباید به مجلس ظلم شود، نخستین بار است که مجلس یازدهم جداول را به رأی نمایندگان می گذارد
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان / دولت برنده است یا مجلس؟