Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق اف‌بی‌آی گفت: دروغگویی‌های رئیس‌جمهوری آمریکا باعث وارد شدن لطمات جدی به وجهه این سازمان شده است و حزب‌جمهوری‌خواه باید مقابل این دروغگویی‌ها بایستد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جیمز کومی»، مدیر سابق «اف‌بی‌آی» دوشنبه شب گفت که دروغگویی‌های «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا باعث وارد آمدن لطمات جدی به وجهه این سازمان آمریکایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری فرانسه، کومی همچنین از حزب جمهوری‌خواه خواسته در برابر دونالد ترامپ ایستادگی کنند.

وی گفت: «وجهه اف‌بی‌آی به خاطر دروغگویی‌های دائمی رئیس‌جمهور ایالات متحده و دستیارانش لطمه‌های جدی دیده است. به دلیل این دروغ‌ها، آدم‌های زیادی، آن مزخرفات را باور کرده‌اند.»

کومی که در سالن‌های سنای آمریکا در جمع خبرنگاران حضور داشت گفت: «آدم‌هایی که اطلاع بیشتری دارند، از جمله اعضای جمهوری‌‌خواه این مجلس (سنا) بایستی شجاعت داشته باشند که بایستند و حقیقت را بگویند.»

اظهارات مدیر سابق اف‌بی‌آی بعد از آن مطرح می‌شود که دونالد ترامپ هفته گذشته با انتشار چند پیام در توئیتر مدعی شد اقدام اف‌بی‌آی در تحقیق از «مایکل کوهن»، وکیل شخصی ترامپ و «مایکل کوهن»، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید سوء استفاده از قدرت این نهاد آمریکایی بوده است.

کوهن و مایکل فلین در پرونده تحقیقات درباره تبانی تیم ترامپ با روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ به ارتکاب جرائم مختلف متهم شده‌اند و هر دو اعترافاتی کرده‌اند که ممکن است در آینده برای ترامپ گران تمام شود.

رئیس سابق اف‌بی‌آی گفت: «جمهوری‌خواهان درک می‌کردند که اقدامات رئیس‌جمهور مهم است، حرف‌های او اهمیت دارد، حاکمیت قانون اهمیت دارد و حقیقت مهم است. آن جمهوری‌خواهان امروز کجا هستند؟»

منبع: تابناک

کلیدواژه: جیمز کومی اف بی آی ترامپ دروغگویی جمهوریخواهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۰۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران

دانشجویان دانشگاه تهران امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضوری پرشور در اعتراض به سرکوب دانشجویان آزادی خواهتوسط حکومت های غربی در مقابل دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ای دنیا حرمت دانشگاه های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می کنند. ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید. ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه ها نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد: ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشورهای سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می کنند. ما از وجدان بیدار جامعه   جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشورهای عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی. ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها