Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، پیمان پارسا رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: در این مراسم ۲۰ اتوبوس تازه خریداری شده سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شهر رشت دارای ۴۰ دستگاه اتوبوس بود افزود: با تلاش ۱۰ ماهه شهرداری و شورای شهر رشت تعداد ۲۰ اتوبوس خریداری و ۲۰ اتوبوس دیگر هم بازسازی و به چرخه حمل و نقل شهری شهر رشت اضافه شدند که در مجموعه تعداد اتوبوس‌های شهر رشت به رقم ۸۰ دستگاه رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسا گفت: این اتوبوس‌ها با هدف توسعه حمل و نقل عمومی و ارتقای سطح خدمات رسانی به شهروندان در این حوزه و همچنین کاهش اتکای شهروندان به خودرو‌های شخصی، خریداری و به چرخه حمل و نقل شهری اضافه شدند.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت تصریح کرد: تلاش ما داشتن بهترین عملکرد در وضعیت موجود است و ما تا پایان سال این ۸۰ دستگاه اتوبوس را به رقم ۱۰۰ خواهیم رساند.

انتهای پیام/آ ورود ۲۰ اتوبوس خریداری شده به چرخه حمل و نقل شهری رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوسرانی شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۴۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجهز بودن ۹۷ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد به سیستم سرمایشی
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو