Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در رشته توئیتی به تحلیل ماجرای درگیری نماینده سراوان در اداره گمرک پرداخت.

به گزارش رکنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با انتشار رشته توئیتی به بیان جزئیات و تحلیل ماجرای درگیری محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس با کارمند اداره گمرک پرداخت و نوشت:

" 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود ملاقات برای دلالی بوده است.

2. رییس گمرک وقت ملاقات می‌دهد اما دفتر و منشی را خبردار نمی‌کند.

3. نماینده را در 2 مرحله به داخل راه نمی‌دهند.

4.کارمند به جای پاسخگویی و توضیح جواب سر بالا می‌دهد.

5. نماینده از کوره در می‌رود و توهین می‌کند.

6. کارمند مراجعان را تحریک می‌کند.

7. یکی از مراجعان با نماینده برخورد فیزیکی می‌کند.

8. فیلم ضبط شده بلافاصله در اختیار آمدنیوز قرار می‌گیرد.

9. باعث توهین به نمایندگان و مجلس می‌شود.

10. باعث دلخوری نمایندگان، تشنج در مجلس و برخورد با وزیر اقتصاد می‌شود.

11. دستور رسیدگی فوری در مجلس برای پایان دادن به التهاب می‌شود.

12. از همین جلسه فیلمبرداری می‌شود. در فیلم یک نماینده به مجلس و هیئت رییسه توهین می‌کند.

13. فیلم از طریق BBC پخش می‌شود.توهین به مجلس بیشتر می‌شود.

14. نماینده سراوان فیلمی منتشر و موضوع را قومی مذهبی می‌کند.

15. جمعی فقط اشتباهات نماینده را دیده و همزمان کارمند را قهرمان می‌دانند.

16. مجلس و دولت با تصمیمات شتابزده بنزین روی آتش می‌ریزند.

واقعا در این فضای شلوغ و تماما غلط چه باید گفت؟ چه می‌شود گفت؟ "کن فی الفتنة کابن اللبون." سکوت، تلاش برای یافتن حقیقت و پرداختن به موضوعات مهمتر. "

گفتنی است؛ چندی پیش ویدئویی از درگیری لفظی بین محمدباسط ‌درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی با یکی از کارمندان گمرک در فضای مجازی منتشر شد. الفاظ توهین‌آمیزی که از سوی این نماینده مجلس خطاب به کارمند گمرک به کار برده شد، واکنش‌های تندی را در فضای مجازی به دنبال داشت.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سارا از وقتی ازدواج کرد مجبور به همخوابی با تمام مردان خانواده شوهرش بود این مرد کثیف فیلم و عکس های تجاوز اش به دختران را به فروش می گذاشت +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا چوپان دروغگو در اصفهان یک تابوت را 3 میلیارد تومان فروخت ! کشف جسد جزغاله شده مرد ثروتمند داخل بنز میلیاردی اش مرد قاچاقچی همسرش را در خانه و در مقابل دوربین سلاخی کرد+عکس سرقت عجیب هنگام بازرسی بدنی مسافران در فرودگاه + فیلم زن بی رحم دخترش را کشت و در اطراف آذرشهر دفن کرد ! یک زندانی با اس ام اس "هزاران لبخند همراه اول" جیب مردم را خالی می کرد! برادرکشی در مقابل چشمان مادر + عکس اقدام کثیف 2 شکارچی با گرگ بی نوا + تصویر پسر 12 ساله خواهر 2 قلوی خود را کشت و مادرش را راهی بیمارستان کرد !+عکس شرط‌بندی حلال آیت‌الله ایرانی ! + عکس پیرزن 100 ساله قبل از دفن شدن زنده شد ! خودکشی مرگبار مرد جوان حادثه ای دردناک را برای یک زن رقم زد+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم اقتصاد فضای مجازی عضو هیئت رئیسه مجلس گمرک قاضی کارمند درگیری عکس فیلم خودکشی ویدیو ها پسر مرد زن بیمارستان دانش آموز مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۱۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ منصور قنبرزاده درباره ابهام نسبت به قانون سازمان لیگ درباره جایگاه تیم‌های هم‌امتیاز در جدول لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ابهامی در مصوبه هیئت رئیسه وجود داشت. در این مصوبه صراحتاً آمده بود که در صورتی که امتیازات برابر باشد، تفاضل گل تعیین‌کننده است و بحث بازی مستقیم در میان نبود. این مصوبه متعلق به دوره قبل از هیئت رئیسه فعلی بود و اصلاح نشده بود. سازمان لیگ این ابهام را برطرف کرد.

وی در مورد جرایم سنگینی که سازمان لیگ برای باشگاه‌های بیانیه‌نویس در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: باشگاه‌ها به جمع‌بندی رسیدند که رفتارها در فوتبال حرفه‌ای نباید به این شکل باشد. برخی باشگاه‌ها در دقیقه 20 بیانیه می‌دادند و برای بیانیه‌نویسی، مسابقه‌ای بین باشگاه‌ها ایجاد شده بود. هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه‌ای که تعداد قابل توجهی از اعضا در آن شرکت کرده بودند، خواستند که این مسئله ساماندهی شود.

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در ادامه تصریح کرد: جرایمی برای باشگاه‌ها در نظر گرفته شد که در صورت تکرار، مبلغ آن بیشتر می‌شود و تنبیهات انضباطی در حد محرومیت توسط کمیته انضباطی اعمال خواهد شد. انتظار می‌رود همه باشگاه‌ها برای آرامش فضا، اعتراض‌های خود را به مبادی ذی‌ربط اعلام کنند.

قنبرزاده با بیان اینکه دست باشگاه‌ها از طریق قانون باز است، گفت: اعتراض باشگاه‌هایی که فکر می‌کنند حقی از آنها ضایع شده است، در کمیته‌های مربوطه بررسی خواهد شد. در این شرایط نیازی به بیانیه‌نویسی نیست. برخی باشگاه‌ها، قانون فوق را رعایت کردند و فقط یکی دو نفر که پیشکسوت محسوب می‌شوند، صحبت‌هایی کردند که از باشگاه‌ها خواستیم این موضوع را پیگیری کنند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899756

دیگر خبرها

  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی