Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، به همت معاونت امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و درراستای تحقق اقتصادمقاومتی اولین همایش جوان،اشتغال و کارآفرینی درفامنین باحضورمدیرکل اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی استان، فرماندار، مسئولین دستگاههای اجرایی،اساتید دانشگاه وکارآفرینان و با استقبال کم نظیر جوانان شهرستان فامنین در سالن اجتماعات کتابخانه شهید مطهری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر توصیفیان مدیرکل کار تعاون و رفاه اجتماعی استان همدان در این همایش گفت: کسب و کار و کارآفرینی در بینش اسلامی یک ارزش محسوب می شود و آیات قرآن درباره کار و کوشش در قلمرو حیات به قدری فراوان و متنوع است که با کمال صراحت می توان گفت اسلام دین اجتهاد و سعی و کوشش است.

سیدمجیدشماعی فرماندار شهرستان فامنین دراین همایش ابراز امیدواری کرد خروجی این همایش که به دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی است سبب رونق و شکوفایی اقتصادی شهرستان می شود.

فرماندار شهرستان فامنین ضمن اشاره به اینکه اشتغال مهمترین دغدغه نسل جوان و تحصیل کرده است ادامه داد: برای رفع این دغدغه بایستی فرصت ها و ظرفیت های شهرستان فامنین شناسایی و به نسل جوان معرفی و آموزش های لازم در راستای کارآفرینی به آنان ارائه شود.

وی، کارآفرینی و استفاده از ظرفیت های موجود را از مصادیق تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری دانست و گفت: با فکر و ایده های خلاق می توان به این مهم دست یافت.

درپایان این همایش ازطرف اداره ورزش و جوانان شهرستان فامنین از کارآفرینان برتر شهرستان بااهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان اداره ورزش و جوانان اشتغال اقتصاد مقاومتی فرماندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۵۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار

به گزارش ورزش سه، محمدعلی عبدالهی بازیکن جوان هوادار در ششمین حضورش در ترکیب این تیم اولین گل خود را به ثمر رساند و پس از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت.

مهاجم راست پا و 22 ساله هوادار اولین بازی خود را در هفته دوم لیگ برتر مقابل شمس آذر بازی کرد و در دوران محمود فکری فرصت حضور در ترکیب به عنوان بازیکن جانشین به او داده شد و پس از مدت‌ها به عنوان جانشین به میدان آمد.

عبدالهی آخرین بار در هفته دوازدهم مقابل پرسپولیس دقایق کوتاهی بازی کرد و بعد از آن فرصت حضور در زمین نداشت و در بازی با مس سونگون پس از مدت‌ها فرصت حضور پیدا کرد و در دقیقه 76 گل سوم هوادار را به ثمر رساند.

هوادار در این فصل بازیکنان جوان زیادی را به میدان فرستاده و تعداد زیادی از آنها برای این تیم گلزنی کرده اند، محمد دیندار، فرهاد زاووشی، مهدی گودرزی، محمدعلی عبداللهی، آرشا شکوری و ... بازیکنان جوانی هستند که در طول فصل فرصت حضور در ترکیب هوادار را پیدا کردند.

این تیم در کنار بازیکنان باتجربه ای که در ترکیب دارد گاها از بازیکنان جوان هم در ترکیب تیم خود استفاده می‌کند و بالانس جالبی در ترکیب این تیم وجود دارد.

دیگر خبرها

  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • مشارکت مردم در هر کاری رمز موفقیت در آن کار است
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان