Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و سازمان نظام مهندسی برای استفاده از خدمات مشترک در خصوص بررسی کارشناسی صدور بیمه نامه به متقاضیان بیمه نامه های معدنی و نظارت بر اجرای بیمه نامه های صادره،  تفاهم نامه ای منعقد کردند.

بر اساس این تفاهم نامه، سازمان نظام مهندسی متعهد شد بر اساس درخواست متقاضی یا صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، پذیرش و یا تکمیل مدارک متقاضیان استفاده از خدمات صندوق را عهده دار شده و در پروسه بررسی کارشناسی، از کارشناسان واجد شرایطی، برای بررسی طرح ها و مدارک استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: مخالف دریافت عوارض از صنعت بیمه هستم/ سود کوتاه‌مدت، تولید ثروت نمی‌کند

همچنین این سازمان متعهد شد که بر اجرای بیمه نامه های صادره، طبق مقررات مصوب سازمان و صندوق بیمه و نیز اجرای ضوابط حرفه ای کارشناسان تعیین شده، بنا به درخواست صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی نظارت داشته باشد.

از سوی دیگر صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی نیز، موظف به راه اندازی و استفاده از سامانه انتخاب تصادفی کارشناسان معرفی شده از طرف سازمان نظام مهندسی شد.

انتهای پیام /

راه اندازی و استفاده از سامانه انتخاب تصادفی کارشناسان معدن راه اندازی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معدن بیمه اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضای ۱۸ تفاهم‌نامه بین استان فارس و هیئت‌های خارجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی