Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از راشاتودی، اگر شما جزو افرادی هستید که تصور می‌کنید قیمت مواد غذایی بسیار بالاست و شما مجبور هستید بیش از حد برای خرید فراورده‌های غذایی هزینه کنید باید بدانید که در کشوری مانند اوکراین که از جمله کشورهای اروپایی است، مردم این کشور مجبور هستند تا نیمی از درآمد خود را به دلیل گرانی مواد غذایی به خرید خوراک مورد نیاز خود تخصیص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع آمارها نشان می‌دهد اوکراینی‌ها مجبورند بخشی قابل توجهی از درآمد خود را به دلیل بالا بودن مواد غذایی به تغذیه خود تخصیص دهند.

در واقع مردم اوکراین 50.9 درصد درآمد خود را به خرید میوه، سبزیجات و مایحتاج خوراکی اختصاص دهند و در این کشور افراد بسیار کمی می‌توانند به رستوران بروند.

دو سال پیش تحقیق مشابهی نتایج برابری را ارائه کرد و نشان داد بیشترین هزینه زندگی در اوکراین مربوط به تامین مایحتاج خوراکی است.

در سال 2016 مردم اوکراین 54 درصد درآمد خود را صرف خرید مواد غذایی می‌کردند.

در میان 40 کشور اروپایی مورد ارزیابی دومین کشور از نظر گران بودن مواد غذایی قزاقستان است و مردم این کشور مجبورند 46 درصد درآمد خود را به تامین نیازهای خود در حوزه تغذیه اختصاص دهند.

مولداوی نیز در جایگاه سومین کشور با گران‌ترین مواد غذایی قرار دارد.به گونه‌ای که خانوارهای این کشور اروپایی 43.4 درصد درآمد خود را صرف خرید مایحتاج اساسی خود در حوزه تغذیه می‌کنند.

از آن طرف در کشوری مانند لوکزامبورگ خانواده‌ها تنها 8.8 درصد درآمد خود را صرف خرید مواد غذایی کرده و تقریبا به همین میزان از درآمد خانوار برای رفتن به رستوران و هتل‌ها اختصاص می‌یابد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۰۶۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، یک سیاستمدار ارشد فرانسوی اعلام کرد که بخش بزرگی از کمک های غرب به کی یف توسط مقامات اوکراین دزدیده می شود.

«فلوریان فیلیپات» رهبر حزب میهن پرستان فرانسه، که منتقد سرسخت کمک غرب به اوکراین، در پیامی اعلام کرد که «ولودیمیر زلنسکی» وقتی ادعا می کند که تمام کمک های آمریکا به اوکراین راهی میدان جنگ می شود، دروغ می گوید.

این سیاستمدار فرانسوی گفت که در واقع بخش بزرگی از این کمک ها از جبهه جنگ منحرف شده و به سمت فساد می رود.

فیلیپات همچنین به رسوایی فساد اخیر مربوط به «نیکولای سولسکی» وزیر کشاورزی اوکراین، اشاره کرد و نوشت: یک مورد دیگر از فساد در این کشور که یکی از فاسدترین کشورهای جهان است!

این سیاستمدار فرانسوی یادآور شد که رییس جمهور اوکراین پیشتر تضمین داده بود که از تسلیحات ارسالی غرب تنها در مبارزه با روسیه استفاده شود.

کد خبر 6090325

دیگر خبرها

  • رایزنی چهارمحال وبختیاری با تجار خارجی در رویداد بین المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها