Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@03:29:15 GMT

توئیت وزیر خارجه انگلیس درباره «زاغری»

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۰۵۳۲۴

توئیت وزیر خارجه انگلیس درباره «زاغری»

وزیر خارجه انگلیس در حمایت از شهروند دو تابعیتی که به دلایل امنیتی در ایران زندانی است، پیامی توییتری منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جرمی هانت وزیر خارجه انگلیس در پیامی که به مناسبت میلاد حضرت مسیح (ع) منتشر کرد؛ بار دیگر به موضوع «نازنین زاغری» پرداخت که به اتهام جاسوسی، از سوی ایران به ۵ سال حبس محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد که زاغری ناعادلانه زندانی شده است.

این درحالی است که «صادق خان» شهردار لندن نیز دیروز، حمایت خود را از درخواست آزادی این زندانی دو تابعیتی و پیوستن او به خانواده‌اش در ایام کریسمس اعلام کرد.

هانت پیشتر نیز در توییتی خواستار آزادی زاغری در سالروز تولدش شده بود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زاغری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۰۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی وضعیت جنگ در نوار غزه را مورد اشاره قرار داد.

وزیر امور خارجه عربستان سعودی تاکید کرد: هرگونه گسترش عملیات نظامی در غزه پیامدهای وخیمی را در پی خواهد داشت.

بن فرحان در ادامه ضمن اشاره به راه حلی که عربستان از آن در مورد مساله فلسطین حمایت می‌کند بیان کرد: راه حل دو دولتی تنها راه حلی است که عدم بازگشت به وضعیت کنونی پس از چند سال را تضمین می‌کند.

همچنین وزیر امور خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: ما روی توسعه اقتصادی در منطقه و دوری از اختلافات برای رویارویی با چالش‌ها تمرکز داریم.

کد خبر 6091345

دیگر خبرها

  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه
  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین
  • تبریک امیرعبداللهیان به وزیر خارجه آفریقای جنوبی
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله