Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان مظفری معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران گفت: با توجه به برنامه‌ریزی که از سوی اداره کل نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری قوه قضاییه صورت گرفت، در این مقطع بازرسی از کارکنان ستادی دادگستری کل استان تهران در دستور کار قرار گرفت.

 بیان داشت: از بین کارکنان اداری استان تهران نیرو‌های با تجربه، توانمند و شایسته را انتخاب نموده و پس از تایید مراجع ذیربط ابلاغ بازرسی این همکاران صادر شده است تا بتوانند در راستای اهداف از پیش تعیین شده این بازرسی‌ها انجام وظیفه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان تهران عنوان کرد: برای اجرای طرح بازرسی از کارکنان دادگستری کل استان تهران، با توجه به تعداد نیروی بالا، حدود ۳۰ بازرس در تیم‌های سه نفره انتخاب شد تا در راستای ارتقاء آگاهی همکاران و انتقال تجربه بازرسی‌ها را انجام دهند. وی افزود: این بازرسی‌ها در ارتقاء توانمند سازی و شایسته سالاری همکاران نقش بسزایی دارد.

احسان مظفری با اشاره به جذب کادر اداری در دادگستری استان تهران از میان پذیرفته‌شدگان آزمون سال ۹۶ اظهار اشت: درخصوص جذب کادر اداری در دادگستری استان تهران با مساعدت حوزه امور اداری و استخدامی کارکنان اداری در آزمون ۹۶ در ابتدا حدود ۷۰۰ نفر پذیرش داشتیم که مراحل مصاحبه پذیرفته‌شدگان انجام گرفته است و در حال طی مراحل گزینش می‌باشند.

مظفری افزود: بعد از اتمام مراحل گزینش با هماهنگی مرکز آموزش معاونت منابع انسانی آموزش بدو خدمت پذیرفته‌شدگان را در دستور کار قرار می‌دهیم و امیدواریم با مساعدت معاونت محترم منابع انسانی قوه قضاییه بتوانیم تا پایان سال ۹۷ این تعداد را در دادگستری کل استان تهران جذب کنیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۲۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902634

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • این گروه از کارکنان دولت فوق‌العاده خاص دریافت می‌کنند/ اعلام جزییات
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • برگزاری آزمون سراسری حافظان قرآن کریم در مهریز