Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی آذربایجان غربی گفت: از تمام ظرفیتها برای رفع مشکل بیکاری جوانان استفاده شود.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی علی مصطفوی در هفتمین جلسه شورای اداری شهرستان شوط و معارفه فرماندار این شهرستان با اشاره به اینکه مردم ولی نعمت ما هستند ،تکریم ارباب رجوع را مهم دانست و به استفاده از همه ظرفیت ها برای رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید کرد و یادآور شد: اگر مدیران تلاش مضاعف کنند می توانیم از بحران های سخت عبور کنیم ، همانطور که در دوران دفاع مقدس با اتحاد،همدلی و تلاش توانستیم این عرصه را به باشکوه ترین ادوار تاریخ ایران تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تا امسال وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهیم شد و آغاز پنجمین دهه انقلاب اسلامی را جشن خواهیم گرفت ، اظهار کرد : انتظار داریم تمام مسئولان در هر جایگاهی که هستند عملکرد نظام را برای مردم تبیین کنند، حتماً در برنامه های دهه فجر از حضور مردم استفاده کنند و برنامه ها باید حول محور مردم اجرا شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: استکبار جهانی امروز وحدت ما را نشانه رفته است و از رسیدن انقلاب به ۴۰ سالگی ناراحت است لذا امروز از گروههای سیاسی انتظار می رود در زمینه رسیدن به وحدت و انسجام تلاش های مضاعفی داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ایجاد تعامل و همصدایی و همفکری در شهرستان را نتیجه کار خوب فرماندار دانست و بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که انتقاد سازنده باید پذیرفته شود و از تخریب پرهیز شود.
مصطفوی اظهار امیدواری کرد که عبدالهی فرماندار جدید نیز با همین روحیه و کمک گرفتن از مردم شریف منطقه، علما و صاحب‌نظران و تعامل با دلسوزان انقلاب به ویژه ائمه جمعه و جماعت شهرستان، بزرگان شهر، نمایندگان مردم در مجلس، همکاران ارزشمند فرمانداری و همه کسانی که برای پیشرفت و عظمت جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند، بتواند منشاء خدمت بیشتر به مردم باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنانش با تقدیر از خدمات حسن عبدالهی اصل در طول دوره سرپرستی اش گفت: ایشان از مدیران شایسته، لایق و باکفایت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و خدمات ارزشمندی در شهرستان  ارائه دادند. امروز آقای عبدالهی را به‌عنوان فرماندار شهرستان شوط معرفی می‌کنیم و امیدواریم بتوانند با بهره‌مندی از کمک، دانش و تجربه همکاران در شوط منشاء اثر و خیر و برکت در شهرستان باشند.
حجت الاسلام جباری امام جمعه شهرستان شوط ، مشورت با صاحب نظران را از مهم ترین عوامل موفقیت دانست و گفت: در امور مختلف، می توان با استفاده از افراد صاحب نظر برای پیشبرد اهداف نظام و شهرستان کارها را بهینه کرد.
وی افزود: انسجام و اتحاد در شهرستان بین مسئولان باید ادامه داشته باشد، اما در خصوص نقاط ضعف پردیس باید به مسکن مهر، به عنوان یکی از معضلات این شهرستان و دغدغه مسئولان شهرستانی اشاره کرد.
نصیری قاِئم مقام منطقه آزاد ماکو نیز دراین جلسه با تاکید بر نگاه توسعه گرانه در شهرستان اظهار کرد: باید تفکر توسعه ایجاد شود و مدیران هم تفکر توسعه گرانه داشته زیرا توسعه زمانی معنا پیدا می کند که هم توسعه اقتصادی، اجتماعی،سیاسی و فرهنگی باشد که معیار سازمان منطقه آزاد همین است و کشورها را برهمین اساس مقایسه می کنند.
قائم مقام سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه شهرستانهای منطقه آزاد ماکو دارای ظرفیت و پتانسیل های تاریخی، طبیعی، مذهبی و گردشگری هستند، گفت: این پتانسیل و ظرفیت به عنوان یک مزیت اصلی می تواند زمینه ساز توسعه و رشد شهرستانها و رونق اقتصادی شوند.
عبدالهی اصل فرماندار شهرستان شوط  نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد استاندار به ایشان و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به جوانان اظهار امیدواری کرد :بنده  بعنوان فرماندار با تمام توان و با همکاری سایر دستگاه های اجرایی در راستای مسیر رشد و توسعه شهرستان تلاش خواهد نمود.
وی در ادامه افزود : امروز کشور نیازمند برنامه های علمی و دقیق در سیاست گذاری است و هر یک از زیر مجموعه های دولت باید به نوبه خود توسعه اقتصادی و معیشت و اشتغال را در اولویت اقدامات خود قرار دهند به همین لحاظ تدوین سنتوسعه شهرستان یکی از اقدامات اساسی بنده خواهد بود .
به گزارش ایسنا،حسن عبدالهی اصل که به پیشنهاد استاندار آذربایجان غربی و حکم وزیر کشور به مدت 4 سال به سمت فرماندار شهرستان شوط منصوب شده بوده صبح امروز در شورای اداری شهرستان معرفی شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها انقلاب اسلامی بیکاری پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه های اجرایی نظام جمهوری اسلامی ایران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۴۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی

مدیر کل شیلات هرمزگان در دیداری با فرماندار جاسک در راستای ارتقای تعامل و همکاری و رفع موانع تولیدات شیلاتی در این شهرستان، گفت: پنج هزار صیاد در این شهرستان فعالیت دارند و فعالیت های شیلاتی به عنوان محورهای توسعه جاسک حائز اهمیت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک، مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه شهرستان جاسک با نزدیک به 900 شناور صیادی و بیش از پنچ هزار نفر صیاد نقش اساسی در صید و صیادی استان هرمزگان دارد، گفت: این شهرستان سهم قابل توجهی از صید و صیادی هرمزگان را به خود اختصاص داده است.

مسعود بارانی با اشاره به استقبال از سرمایه گذاران حوزه شیلات افزود: با توجه به تعاملات خوب و سازنده بین مجموعه شیلات هرمزگان و فرمانداری شهرستان جاسک آینده خوبی برای فعالیت های شیلاتی این شهرستان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به شکوفایی و پیشرفت در تمام زمینه های شیلاتی در این شهرستان گفت: ایجاد اشتعال زایی، افزایش درآمد ساحل نشینان، ارزآوری و گسترش صنعت در بخش های آبزی‌پروری و صادرات از مهمترین برنامه های شیلات هرمزگان در این منطقه است.

مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه شیلات محور سرمایه گذاری و توسعه استان است گفت: این مهم نیازمند توجه و حمایت همه جانبه از فعالیت ها و ظرفیت های شیلات هرمزگان در سطح ملی و استانی است.

ضرورت جذب سرمایه‌گذار توانمند و بومی

فرماندار شهرستان جاسک نیز با اشاره اینکه شهرستان جاسک ظرفیت مناسبی برای توسعه شیلاتی دارد گفت: شیلات هرمزگان با انجام فعالیت های آبزی پروی، صیادی،صنعتی و... نقش مهمی در توسعه این شهرستان دارد.

مهرانی همچنین با بیان اینکه شهرستان جاسک ظرفیت خوبی برای تبدیل به قطب شیلاتی دارد تصریح کرد: باید در راستای تحقق شعار سال از ظرفیت های شیلاتی استان با جذب سرمایه‌گذار توانمند و بومی، حمایت از صید اصولی و پایدار و ارتقای تولیدات شیلاتی حداکثر استفاده را ببریم.

وی تاکید کرد: نگاه ویژه به شیلات و توجه داشتن به مباحث اشتغال ساحل نشینان در شهرستان بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • اعضای شورای شهر و روستا در تحقق شعار امسال همت مضاعف داشته باشند   
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • رئیس‌جمهور: تفاوت معناداری در نگاه ایران و کشورهای غربی به قاره آفریقا وجود دارد / لزوم توسعه روابط ایران و آفریقا
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز