Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-28@23:58:37 GMT

مرگ یک فوتسالیست در جریان مسابقه

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۷۶۲۵

مرگ یک فوتسالیست در جریان مسابقه



فابیوس مندس در جریان دیدار پورتیموننزه و سنترال سوسیال سائو ژائو جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا به نقل از آس، جهان ورزش به خصوص فوتسال پرتغال به خاطر مرگ فابیو مندس در غم فرو رفت. این بازیکن ۲۸ ساله در جریان بازی به دلیل سکته قلبی جان خود را از دست داد.

مندس در جریان دیدار پورتیموننزه و سنترال سوسیال سائو ژائو ناگهان بر زمین افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادر پزشکی به سرعت وارد زمین شد اما تلاش‌هایش برای نجات جان فوتسالیست پرتغالی بی نتیجه بود.

سائو ژائو دوباره با یک حادثه تلخ روبرو شد. این تیم در سال ۲۰۱۷ یکی دیگر از بازیکنانش به نام ژائو گریگوریو را به علت سانحه رانندگی از دست داده بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید واسعی یک بازی پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی بزند، دیروز هم در جام حذفی عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را بدهد و در پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند.

این بازیکن که هفته قبل با انرژی مضاعف در دیدار مقابل فولاد خوزستان و تیم سابقش پا به زمین گذاشت، توانست مرد اول زمین در این مسابقه حساس لقب بگیرد و ستاره مس رفسنجان باشد و گل ارزشمندی بزند که این روند دیروز هم برابر پیکان ادامه یافت.

سعید واسعی که دوران متفاوتی از فولاد را زیر نظر محرم نویدکیا سپری می‌کند و در 6 دیدار قبلی دو گل زده و روی دو گل موثر بود، دیروز هم در مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر پیکان توانست پاس گل بدهد و پنالتی خود را هم با شوت محکم و دیدنی تبدیل به گل کند.

این بازیکن چپ پا امیدوار است روند خوبی که همراه با مس رفسنجان دنبال کرده را تا پایان فصل داشته باشد و دوباره در فوتبال ایران خودنمایی کند.

دیگر خبرها

  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • خطای عجیب ریچارلیسون بر روی هموطنش گابریل در جریان دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • گلزنی ژائو کانسلو از روی نقطه کرنر / فیلم
  • هشدار به PSG: بی‌خیال این بازیکن شو!
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • ملاقات فلورنتینو پرز و لوکا دانچیچ در جریان دیدار دالاس موریکس و لس انجلس کلیپرز / فیلم
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)