Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی آموزشی تشکیلاتی «نگاه نو» با شرکت بیش از ۳۰ نفر از اعضای انجمن اسلامی و هیات محبان روح الله (ره) دانشگاه سمنان برگزار شد. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۸۰۲۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علیرضا چهکندی‌نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی  از برگزاری ۱۵ ویژه برنامه در هفته عقیدتی سیاسی سپاه خبر داد و گفت: تمام برنامه‌ها اعم از نشست‌های بصیرتی و سیاسی و یادواره شهدا با رویکرد جهاد تبیین و آثار شهید مطهری در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با مشارکت آموژش و پرورش برگزار می‌شود.

سرهنگ علی یعقوبیان فرمانده سپاه ناحیه تربت‌حیدریه هم در این نشست گفت:  هدف از اجرای برنامه‌های عقیدتی ترویج معارف اسلامی، بصیرت دینی و سیاسی و گسترش روحیه جهادی است که در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود که بخشی از آن با مشارکت آموژش و پرورش خواهد بود.

توصیه‌های ایمنی سرپرست سازمان آتش نشانی نیشابور درباره استخر‌های کشاورزی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: با نزدیک شدن فصل گرما افراد زیادی به سمت ورزش شنا به خصوص در سد‌ها و استخر‌های رو باز روی می‌آورند که در برخی موارد شنا کردن در این مکان‌ها به قیمت جان این افراد تمام می‌شود.

ابوالفضل اسدی با تاکید بر اینکه کشاورزان و مالکان استخر‌های ذخیره آب برای جلوگیری از حوادث دردناک در این استخر‌ها باید ایمن سازی لازم را انجام دهند گفت: فنس‌کشی اطراف استخر به طوری که پایین فنس داخل بتن باشد و نفوذ به داخل استخر را غیر ممکن کند، اجرای سیم خاردار غیرقابل نفوذ در بالای فنس، تعبیه حداقل چهار طناب در چهار گوشه استخر و وجود تیوپ در داخل استخر از اقدام‌های مهمی است که باید مالکان اجرا کنند.

برگزاری آیین گرامیداشت روز شورا در کدکن

همزمان با نهم اردیبهشت ماه روز ملی گرامیداشت شورا‌ها، در اقدامی متفاوت و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر کدکن مراسم گرامیداشت روز ملی شورا‌ها با حضور اعضای شورا‌های اسلامی در دوره‌های گذشته و فعلی در محل دفتر شورای اسلامی شهر کدکن برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور اعضای شورا‌های اسلامی شهر در دوره‌های اول تا ششم و جمعی از اعضای شورای اداری بخش کدکن همراه بود، با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل از زحمات اعضای شورا‌های اسلامی شهر کدکن تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم و در آستانه یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر و به جهت بزرگداشت این قشر زحمتکش، از زحمات پرسنل شهرداری کدکن با اهدای گل و لوح سپاس نیز تقدیر و تشکر شد

 

 

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند