Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزير نفت دقايقي پيش و در حاشيه نشست مجمع بين المللي انرژي با نخست وزير الجزاير و وزير نفت عراق و ديدار و گفتگو كرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۹۱۷۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر ارمنستان: تعلیق مذاکرات مرزی با آذربایجان، منجر به جنگ می‌شود

نخست وزیر ارمنستان امروز (سه‌شنبه) گفت، اگر روند تحدید مرزی با جمهوری آذربایجان تعلیق یا متوقف شود، جنگی در می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان به خبرنگاران گفت: «بیایید این وضعیت را فرض کنیم. اگر روند تحدید مرزی بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان تعلیق شود، جنگی آغاز خواهد شد.»

نخست‌وزیر ارمنستان همچنین گفت که لازم است استراتژی امنیت ملی این کشور بررسی شود.

وی خاطرنشان کرد: «فرآیندهای جاری ما را متقاعد کرده که استراتژی توسعه ارمنستان نیاز به بازنگری دارد. از این منظر، من فکر می‌کنم و بدیهی است که استراتژی امنیت ملی باید بازنگری شود و روند این بازنگری در سطح کاری باید مورد بازنگری قرار گیرد که این مساله از قبل شروع شده است.»

پاشینیان همچنین افزود، اگر درخواست مقام‌ها نادیده گرفته شود، ممکن است ارمنستان کانال‌های تلویزیونی روسیه را قطع کند. روابط ارمنستان و روسیه هم بعد از مناقشه قره‌باغ که در آن مسکو طرف باکو را گرفت، تیره‌ و تار شد.

ماه گذشته میلادی وزیر صنایع عالی ارمنستان اعلام کرد، در صورتی که پیشنهاد ایروان برای ویرایش سند مربوط به توافقنامه همکاری با روسیه در زمینه همکاری در زمینه ارتباطات جمعی پذیرفته نشود، ارمنستان ممکن است به طور یک‌جانبه تنظیم پخش شبکه‌های تلویزیونی روسیه را لغو کند.

پاشینیان در واکنش به این اظهارنظر گفت: «هنگامی که کانال های روسی در حال پخش برنامه هستند، ما به احترام شهروندان و نظم عمومی ارمنستان متکی هستیم. ما به هیچ چیز خارق‌العاده‌ای نیاز نداریم. این توافق متضمن احترام به ارمنستان و منافع آن است. ما باید صبر کنیم اما اگر بعد از این خواسته های ما نادیده گرفته شود، چاره‌ای نیست جز اینکه پخش شبکه‌های تلویزیونی متوقف شوند.»

نخست‌وزیر ارمنستان در بخش دیگری از صحبت‌هایش همچنین ادامه داد، قرارداد صلح بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان ممکن است پیش از نوامبر منعقد شود.

پاشینیان در توضیح اظهارات الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان درباره امکان دستیابی به توافق صلح با ارمنستان تا قبل از نوامبر به خبرنگاران گفت: «من با ایده انعقاد معاهده صلح قبل از نوامبر  ۲۰۲۴ موافقم. برای انجام این کار، لازم است تمام اصولی که در جریان مذاکرات بر سر آن توافق شده است، تثبیت و در یک معاهده صلح مشخص شود و آنها را امضا کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رد شدن توافق آتش‌بس از سوی نتانیاهو
  • نخست وزیر ارمنستان: تعلیق مذاکرات مرزی با آذربایجان، منجر به جنگ می‌شود
  • چرا نتانیاهو نمی‌خواهد جنگ در غزه تمام شود؟
  • نتانیاهو: نابودی حماس نزدیک است
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است