Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت  ارز دانشجویی گفت:  بیش از 15 هزار دانشجو از ابتدای سال در مقاطع تحصیلی مختلف ارز دانشجویی درخواست داشتند که حدود  60 درصد دانشجویان متقاضی  ارز را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ارز دانشجویی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دانشجویان ایرانی مشغول به تحصیل در خارج از کشور بدون هیچ مشکلی و در موعد زمانی مقرر پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: دانشجویانی که اولین بار برای تحصیل به خارج از کشور اعزام می شوند امکان دریافت ارز دانشجویی  در 2 مقطع کارشناسی ارشد و دکتری را دارند، اما براساس تصمیم اتخاذ شده  ارز دانشجویی به دانشجویان جدیدالورود دوره‌های کارشناسی پرداخت نمی شود.

بیشتر بخوانید:جزئیات جدید ارز دانشجویی

صدیقی از  زمان ثبت نام  برای پرداخت  ارز دانشجویی در 6 ماه دوم به دانشجویان خبر داد و گفت: پرداخت شش ماهه اول ارز دانشجویی  آخر شهریور ماه سال جاری به اتمام می‌رسد و سپس ثبت نام شش ماهه دوم دریافت ارز دانشجویی آغاز می شود.

وی تاکید کرد: ارز دانشجویی هر شش ماه یک بار به مبلغ 6 هزار دلار به دانشجویان مشغول به تحصیل در خارج از کشور پرداخت می‌شود و دانشجویانی که برای دریافت ارز ثبت نام کرده‌اند، به تدریج برای دریافت ارز مورد نظر به بانک عامل معرفی  و ارز خود را دریافت می کنند.

انتهای پیام/

ثبت نام دریافت شش ماهه دوم ارز دانشجویی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۷۴۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا

به گزارش قدس آنلاین، صنعا پایتخت یمن امروز شاهد برپایی بزرگترین تظاهرات دانشجویی جوانان یمن در حمایت از ملت فلسطین با عنوان «نسل وعده آخرت» بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای سکوت و ناتوانی مستمر در قبال جنایات صهیونیست‌ها ضد ملت غزه را به شدت محکوم کرده و دولت آمریکا را مسئول استمرار این جنایت‌ها توصیف کردند.

جوانان یمنی در این راهپیمایی همچنین مواضع شرافتمندانه دانشجویان و عناصر آکادمیک در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در مخالفت با نسل کشی غزه را ستوده و سرکوب و بازداشت دانشجویان در دانشگاه‌های غربی را به شدت محکوم کرده و خواستار آزادی بازداشتی‌ها شدند.

در بیانیه دانشجویان یمنی همچنین از تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکت‌های حامی آنها به عنوان کمترین اقدام در حمایت از ملت و برادران فلسطین حمایت و بر ادامه این روند تاکید شده است.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) دیشب با صدور بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازیستی صهیونیستی قرار دارد، تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • چگونه مالیات کمتری بدهیم؟
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • میزان ارز دانشجویی اعلام شد+ جزئیات تازه در خصوص نحوه دریافت
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی