Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در سومین دوره مسابقات شطرنج آزاد کشور 106 شطرنج باز از استانهای مختلف کشور در 7 دور به روش سوئیسی در مجموعه سرای مهر شهرداری آمل با هم به رقابت پرداختند .
درپایان این مسابقات، " عبداله نادری" از بابل با کسب ۶.۵ امتیاز از ۷ بازی به مقام قهرمانی دست یافت، " میلاد سالار" از نور ، " محمد اکبری" از بهشهر و " ابوالفضل کاظمیان" از آمل همه با۶ امتیاز و پوئن شکنی کمتر به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


" محمدرضا عابدی" از قزوین و " جعفر خمیسی" از ساری هر دو با ۵.۵ امتیاز در رده های پنجم وششم این مسابقات قرار گرفتند.
همچنین " ستاره سبط رسول" ملی پوش آملی تیم شطرنج بانوان ایران که چندی پیش در مسابقات قهرمانی زنان غرب آسیا دو نشان طلا وبرنز کسب کرده بود، مقام بهترین بازیکن بخش زنان این مسابقات را کسب کرد.
این مسابقات طبق مقررات فدراسیون جهانی برگزار شد و ریتینگ بین المللی در این مسابقات محاسبه وبه فدراسیون شطرنج ارسال می شود.
رییس هیات شطرنج شهرستان آمل درحاشیه این مسابقات گفت : با توجه به استقبال خوب شرکت کننده ها در دو دوره گذشته این مسابقات که به صورت استانی ومنطقه ای برگزار شده بود، دوره سوم این مسابقات به صورت آزاد کشوری برگزار و استقبال خوبی کرده بودند.
محمدعلی جعفری افزود: که این مسابقه در تقویم سالانه فدراسیون شطرنج ثبت و نتایج و جدول این دوره نیز برای محاسبه رتبه بندی به فدراسیون جهانی ' فیده ' ارسال خواهد شد.
حدود 30 میلیون ریال جایزه نقدی از سوی برگزار کنندگان این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده که به 6 نفر برتر اهداء شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان، یکی از پرافتخارترین باشگاه‌های ایران که در فصل گذشته لیگ برتر یکی از مقتدرانه‌ترین قهرمانی‌های تاریخ را رقم زد، در صورت ادامه تعویق جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای همیشه از تیمداری در رشته فوتسال خداحافظی خواهد کرد.

محمد حسین عراقی زاده در خصوص احتمال برگزار نشدن جام باشگاه‌های فوتسال آسیا برای پنجمین سال متوالی توسط AFC گفت : در صورتی که امسال نیز در تقویم AFC جام باشگاه‌های فوتسال محلی از اعراب نداشته باشد به نوعی فاجعه رخ داده است ! با این دست فرمانی که آقایان به جلو می روند یعنی فوتسال باشگاهی را به قهقرا بردن و پس از آن نیز بی انگیزگی باشگاه‌های را سبب می شوند.

عراقی زاده افزود:از سال ۹۸ آقایان کرونا را بهانه کردند درحالیکه در همان زمان در اروپا و آمریکای لاتین جام باشگاه‌ها در حال برگزاری بود. سال قبل نیز که بازهم بهانه گیری های آقایان پابرجا بود در اصفهان جام باشگاه‌های هندبال برگزار شد. سه ماه قبل از کمیته فوتسال سراغ گرفتیم و گفتند امسال برگزار می شود و در حاشیه جام ملت های فوتسال آسیا قراره تصویب شود ولی تا به حال که خبری نشده است .
عراقی زاده در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله در روزهای آینده جلسه فوق العاده برای هیئت مدیره باشگاه برگزار می کنیم تا در صورت ادامه این روند پیشنهاد خروج از لیگ فوتسال را ارائه و به رشته های دیگر ورود پیدا کنیم.

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند