Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@21:09:45 GMT

مدیرکل جدید صدا و سیمای لرستان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۳۵۸۴

مدیرکل جدید صدا و سیمای لرستان معرفی شد

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز شنبه، هشتم دی طی مراسمی که در خرم‎آباد برگزار شد، مدیرکل جدید صدا و سیمای لرستان معرفی شد.
بنا بر این گزارش، رئیس سازمان صدا و سیما با صدور احکامی علی‌رضا شیروی را به‌‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان و محمد بازوند، مدیرکل سابق صدا و سیمای لرستان را به‌عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام منصوب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدا و سیما فرادستگاهی است و می‌تواند هم‌گرایی ایجاد کند

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان در دیدار با مدیرکل جدید صدا و سیمای لرستان که اواخر هفته گذشته در استانداری لرستان انجام گرفت، با اشاره به این‌که رسانه ملی و صدا و سیمای مراکز استانی می‌توانند نقش نخ تسبیحی داشته باشند بین دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های مختلف، فعالان سطح جامعه و ... گفت: نقش صدا و سیما فرادستگاهی است و می‌تواند هم‌گرایی ایجاد کند.
وی با بیان این‌که در زمان مدیریت بازوند، مدیرکل سابق صدا و سیمای لرستان نیز شاهد اجرای همین نقش بودیم و ایشان نیز فردی پُر تلاش و پُرکار و خوش‌نیت بودند، به‌دنبال این بودند که مشکلی از استان را حل کنند و استان گامی به جلو برود، تصریح کرد: ذکر فضایل شیروی، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز لرستان را شنیده‌ایم، ایشان نیز فردی پُرتلاش هستند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بر فعالیت جدی و برنامه محور جمعیت طرفداران ایمنی راه ها در استان تاکید کرد.
مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  با تلاشهای  حوزه ایمنی  در سال گذشته یکی از  استانهای برتر بوده که اقدامات خوبی انجام داده است.
وی  افزود:در سال گذشته یکصد کیلومتر  از راههای مواصلابی استان نصب نبیوجرسی انجام شده است  که در کاهش  تصادفات موثر بوده است.
وی روز ایمنی و حمل و نقل را به عنوان نقطه عطف اراده و عزم ‌ملی برای تحقق روز و ایام بدون حادثه رانندگی برشمرد و گفت: از آنجا که سرعت، منشاء همه ی تخلفات رانندگی است که فرهنگ‌سازی به عنوان مهمترین عامل در پیشگیری از سوانح رانندگی باید مورد توجه قرار گیرد.
شیروانی با  قدردانی  از عملکرد صدا و سیما ودیگر رسانه های استان در بحث فرهنگ‌سازی  افزود:همه ی این نامگذاری ها و برنامه ریزی ها با این هدف است که مردم نتایج رعایت قوانین رانندگی را با تمام وجود احساس کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • بزرگداشت روز ملی ایمنی حمل و نقل در لرستان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی هشتم اردیبهشت
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان