Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@06:08:46 GMT

۹ دی به گفتمان حاکم در نظام تبدیل شود

تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۱۵۶۱۶۱

۹ دی به گفتمان حاکم در نظام تبدیل شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد گفت: باید تلاش شود تا یوم الله ۹ دی به گفتمان حاکم در نظام تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام شب گذشته (۵ دی) در نشست هماهنگی مراسم ۹ دی که در دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، گفت: حاکمیت ۹ دی به این معنا که آثار و برکات و درس های ۹ دی بر جامعه حاکم باشد

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد بابیان اینکه ۹ دی، یک درس بزرگ برای انقلاب است، اظهار داشت: در این درس بزرگ، یک طرف فتنه قرار داشت و طرف دیگر مردم بصیر کشور قرا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: فتنه گری همواره انقلاب را تهدید می کند و اصل فتنه همواره وجود دارد اما آنکه می تواند فتنه را خنثی کند مردم هستند.

 

وی ادامه داد: رهبر و مسئولان بصیر نقش کلیدی دارند اما جایگاه مردم ویژه تر است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: باید تلاش کرد تا ۹ دی به یک راهپیمایی و سخنرانی محدود نشود بلکه باید همیشه مدنظر مردم قرار داشته باشد.

 

حجت الاسلام نکونام، دستاوردهای علمی کشور، نوآوری، فناوری، دانش بنیان کردن، موفقیت ها در عرصه پزشکی، خودباوری، بصیرت و بیداری، خیزش بخشی به افکار عمومی جهان، امید و مقاومت بخشی را از جمله دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

 

وی، شکستن قدرت جهانی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: امروز قدرت در جهان پخش شده و کسی براحتی نمی تواند داعیه قدرت داشته باشد.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: باید قدر انقلاب را بیش از پیش بدانیم و با دوری از دعواهای سیاسی، منفعت طلبی ها و اختلافات در رشد و بالندگی کشور گام برداریم.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله هاشمی شاهرودی آیت الله شاهرودی آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی مجلس شاهرودی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی تشییع حماسه 9 دی مراجع و علماء مراجع حماسه نهم دی ماه انقلاب اسلامی دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۵۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
إنّا لله و إنّا الیه راجعون
خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملا احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تالم اینجانبان گردید.
آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.
ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.
اینجانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نماییم.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد