Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ علی محمدی در گفتگو با فارس در خصوص عدم شماره‌گذاری خودروهای نوشماره از ابتدای دی تا امروز، اعلام کرد: شماره‌گذاری خودروهای نوشماره آغاز شده است.

وی علت تأخیر به وجود آمده را در عملکرد خودروسازان دانست و تصریح کرد: هر سال اعتبار مجوز شماره‌گذاری خودروها تا اول دی است و باید خودروسازان قبل از اتمام اعتبار خودروهای خود برای دریافت مجوز جدید از سازمان استاندارد و محیط زیست اقدام می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شماره‌گذاری پلیس راهور ناجا گفت: تأخیر به وجود آمده به دلیل تأخیر خود شرکت‌ها در دریافت مجوز جدید بود، چرا که تا مجوز جدید ارائه نشود، پلیس نمی‌تواند خودروها را شماره‌گذاری کند.

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: بعد از اینکه پلیس تأییدهای جدید را امروز دریافت کرد، کار شماره‌گذاری خودروهای نوشماره از صبح امروز آغاز شد؛ ۷۰ مدل تاکنون مجوزهای جدید خود را دریافت کرده اند و اگر خودرویی هنوز شماره‌گذاری نمی‌شود به دلیل این است که مجوزش را دریافت نکرده است.

این مقام ارشد پلیس راهور ناجا ادامه داد: برای تعویض پلاک هیچ مشکلی وجود نداشت و خلأ به وجود آمده به دلیل کندی کار خودروسازان بوده است؛ وگرنه مأموران پلیس راهور برای تعویض پلاک حاضر بودند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شماره گذاری خودروها تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیات نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

به گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها، دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌ماه امسال نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست می‌توانند به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • بعد از ۹ سال وقفه؛ چند نفر به حج عمره اعزام می‌شوند؟
  • سهمیه سوخت این خودروها قطع می شود
  • نامه بنزینی وزیر اقتصاد به بذرپاش/ سهمیه سوخت این خودروها را قطع کنید
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد