Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمبرداری جدیدترین فیلم بلند سینمایی سیدرضا میرکریمی با عنوان «قصر شیرین» به پایان رسید.

«قصر شیرین» داستانی اجتماعی دارد و حامد بهداد، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان‌فر، محمد عسگری، یونا تدین، نیوشا علیپور و بابک لطفی خواجه‌پاشا بازیگران این فیلم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمنامه «قصر شیرین» توسط محسن قرائی و محمد داودی بر اساس طرحی از سیدرضا میرکریمی نوشته شده و از ۱۶مهرماه در یاسوج جلوی دوربین رفته بود.

عوامل تولید «قصر شیرین» عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: سیدرضا میرکریمی، نویسندگان: محسن قرائی و محمد داودی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی هدایی، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: محمد عسگری، صدابردار: سعید بجنوردی، طراح چهره پردازی: محمود دهقانی، صداگذار: آرش قاسمی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، دستیار اول فیلمبردار: همایون قربانی، عکاس: حافظ احمدی، مجری طرح و مدیر تولید: محمدصادق میرکریمی.

لازم به ذکر است طبق برخی اخبار منتشر شده «قصر شیرین» با هدف حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

گفتنی است سیدرضا میرکریمی پیش از این فیلم سینمایی «دختر» را کارگردانی کرده بود که در سی و چهارمین دوره از جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید فیلم سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در نخستین دیدار از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و با قضاوت رضا عادل پذیرای پیکان بود که این بازی با برتری ۲ به یک شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.    در نیمه نخست، پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ برای میزبان گلزنی کرد تا بازی در ۴۵ دقیقه نخست با برتری شمس آذر به پایان برسد. در نیمه دوم و در شرایطی که نگاه‌ها به داور بازی و سوت پایان این دیدار بود در دقیقه ۸۹ حامد پاکدل کار را به تساوی کشاند تا پیکان به بازی بازگردد.   هنوز خوشحالی نیمکت‌نشینان خودروسازان تمام نشده بود که حسین گودرزی با ضربه‌ای تماشایی، دروازه پیکان را باز کرد تا شمس‌آذر به یک پیروزی ارزشمند برسد.   با این نتیجه شمس آذر قزوین با ۳۴ امتیاز در رتبه هفتم ایستاد و پیکان با ۲۵ امتیازی که داشت در جایگاه دوازدهم باقی ماند.   ترکیب ابتدایی شمس‌آذر:   علیرضا جعفرپور - محسن طرحانی - هومن ربیع‌زاده - محمدرضا رضایی - حسین گودرزی - علی آزادمنش - پوریا سرآبادانی - صادق البوصبیح - امیرمحمد نسایی - محمد پاپی - فراز امامعلی   سرمربی: سعید دقیقی   ترکیب ابتدایی پیکان:   محمد ناصری، محمد ستاری - محمد آژیر - امیرحسین صدقی - علی‌اکبر رنجبر - غلامرضا ثابت ایمانی - محمدجواد آزاده - محمدحسین فلاح -سامان نریمان جهان - فرشید اسماعیلی - علی قربانی   سرمربی:رضا عنایتی ­

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • رضا شیخی درگذشت
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • راه‌یافتگان نهایی هشتمین جشنواره طنزپهلو معرفی شدند
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!