Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیروس صارمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کالاها در جریان اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) شناسایی شده اند.
وی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون در راستای اجرای این طرح از چهار هزار و 185 واحد صنفی بازرسی شده است.
مدیرکل استاندارد قزوین گفت: کالاهای کشف شده با نشان جعلی شامل ضد یخ یک لیتری خودرو با نام تجاری سپاهان نوین،قند و شکر بسته بندی شده با نام تجاری نیلا و زردانه، اجاق گازخوراک پزی با نام تجاری رویال گاز ، سیم بند تخت برق با نام تجاری لامع، زرین مس، البرز الکتریک و استحکام، گلاب پاستوریزه با نام تجاری قیزل گول و دوغ کیسه ای با نام تجاری رزیا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صارمی یادآور شد: براساس تبصره ماده 756 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392 هر کس عمداً و بدون داشتن مستندات و مجوز رسمی داخلی و بین الملی و به منظور القای شبهه در کیفیت تولیدات و خدمات از نام و علائم استاندارد ملی یا بین الملی استفاده نماید مرتکب جرم شده و به حداکثر مجازات مقرر در این ماده محکوم خداهد شد.
مدیرکل استاندارد قزوین ضمن هشدار به متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را با شماره تلفن 1517 یا با سامانه پیامکی 1000001517 گزارش کنند تا با خاطیان طبق موازین و مقررات استاندارد برخورد شود.
3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها استاندارد برق شکر شماره تلفن قند جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۶۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند

محمدرضا آل‌سارا، رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک، روغن خودرو گفت:یکی از مهم‌ترین نکات این است که کالاهای مورد نیاز خودروی خود را از واحدهای صنفی خریداری کنند که دارای پروانه کسب است زیرا واحدهایی که دارای پروانه کسب هستند باید تهیه شود.

او در پاسخ به این سوال که چگونه روغن تقلبی را از اصلی تشخیص دهیم؟ اضافه کرد:روغن‌های تقلبی در یک بسته‌بندی دربسته است و تا در آن باز نشود تشخیص کیفیت آن بسیار مشکل است. تنها درصورتی قابل تشخیص است که آن واحد صنفی روغن را باز کند و بفهمد تقلبی هست یا خیر.

ال سارا اضافه کرد: البته راه دیگر این است که همه روغن‌های عرضه شده در بازار به آزمایشگاه تشخیص بروند. بازرسی و نظارت اگر توأم با متخصصان واحدهای صنفی باشد و به کارشناسان برای انجام این کار مراجعه شود، قطعا تأثیر مثبتی در بهبود اوضاع خواهد گذاشت.

او در خصوص نحوه خرید لاستیک گفت:به طور کلی باید  به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند

برای خرید لاستیک نیز حتماً باید به فروشگاه‌های معتبر و دارای مجوز مراجعه کرد. همچنین به نکاتی مانند داشتن علامت استاندارد ملی ایران یا بین‌المللی، نداشتن نقص و عیوب ظاهری مانند ناهمواری، ترک، حباب و… توجه کرد. خریداران لاستیک می‌توانند از طریق سامانه‌های پیامکی یا وب‌سایت‌های مربوطه اصالت لاستیک را استعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد
  • مجازات اعدام چقدر بازدارندگی دارد؟
  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • وزیر صنعت: از کشور‌هایی کالا می‌خریم که از ما کالا بخرند
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • هدفگذاری دولت برای توسعه همکاری تجاری با کشور‌ها
  • توسعه بازارهای تجاری با روش های غیرسنتی
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید