Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای مجازی در حوزه های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای مجازی نشده اید، در ادامه لینک 10 خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته ایم.

واکنش شازده ارسلان به بحث داغ بینی عملی زنان عمارت +فیلم
حسام منظور بازیگر نقش شازده ارسلان در سریال بانوی عمارت، نسبت به سؤال‌های مخاطبان درباره بینی عملی زنان این مجموعه واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر محجبه‌ای که در آمریکا دفاع شخصی آموزش می‌دهد +فیلم
ویدئویی از آموزش دفاع شخصی توسط رعنا عبدالحمید دختر محجبه و مسلمان آمریکایی مشاهده می‌کنید.

صحنه وحشتناکی که مشتریان رستوران با آن روبرو شدند! + فیلم
مشتریان رستورانی در چین مشغول صرف غذا بودند که ناگهان با صحنه‌ای وحشتناک روبرو شدند.

اقدام غیرمنتظره زن داعشی در اتاق بازپرسی +فیلم
دو زن داعشی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند که یکی از آنها حین بازپرسی ناگهان به اقدامی غیرمنتظره دست زد.

عمل انسان‌دوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس! +فیلم
عمل انسان‌دوستانه راننده و مسافران اتوبوس پس از تصادف آمبولانس در یکی از چهارراه‌های چین سوژه رسانه‌ها شد.

بار کامیون ناجی جان دو اسکوتر سوار شد! +فیلم
دو نوجوانی که سوار بر اسکوتر بودند، در مواجهه با یک کامیون حامل بار به طرز معجزه آسایی از مرگ گریختند.

روز ۹#دی دوباره ثابت کردیم همیشه با ولایت هستیم
کاربران فضای مجازی با راه‌اندازی هشتگ‌هایی، سالروز حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

ویدئویی که وجود ایستگاه بین‌المللی فضایی را زیر سوال برد! +فیلم
پخش زنده ناسا از ایستگاه بین‌المللی فضایی و عبور دو یوفوی درخشان از مقابل این ایستگاه، با حاشیه همراه بود.

پوتین از همتای بلاروسی خود سیب‌زمینی هدیه‌ گرفت! + فیلم
رئیس جمهور بلاروس به مناسبت سال نو میلادی به همتای روس خود چهار کیسه سیب‌زمینی مخصوص رئیس‌جمهوری هدیه داد.

حیواناتی با اندام مصنوعی +تصاویر
حیوانات نیز همچون انسان‌ها گاهی بر اثر حادثه یا مشکلات مادرزاد، دچار نقص عضو می‌شوند و در این بین آنها این شانس وجود دارد که از اندام مصنوعی استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دیدنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۷۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، «کنستانتینو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر آشتیانی در این دیدار با اشاره به سفر سال گذشته رئیس جمهور ایران به «حراره» و سفر آتی رئیس جمهور زیمباوه به تهران اظهار داشت: این تعاملات نشان‌دهنده اهمیتی است که دو کشور در سطوح عالی برای توسعه روابط فی‌مابین قائل هستند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سوابق تاریخی روابط ایران و زیمباوه، یادآور شد: حدود ۱۰ سال پیش وزارت دفاع ایران، میزبان جناب آقای «مانانگا گوا» رئیس جمهور بود که در آن زمان ایشان به عنوان وزیر دفاع به تهران سفر کردند.

وی با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی، قاره آفریقا در سیاست خارجی کشور ما از جایگاه ویژه‌ای برخوردار شده است، گفت: این جایگاه متأثر از جوهره انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کشورهای مستقل و انقلابی از یک سو و تلاش کشورهای آفریقایی جهت کسب استقلال از کشورهای استعمارگر و سلطه‌طلب بوده است.

امیر آشتیانی ادامه داد: در میان کشورهای انقلابی، کشور زیمباوه به دلیل رهبران و مردم انقلابی، حفظ روحیه استقلال‌طلبی، مبارزه با استعمار نقش مثبت و سازنده‌ای که در منطقه جنوب آفریقا ایفا می‌کند، از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وزیر دفاع تأکید کرد: وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران اراده خود را جهت برقراری روابط دوستانه با تمامی کشورهای آفریقایی به‌ویژه کشورهای مستقل و انقلابی زیمباوه اعلام می‌کند.

وی با اشاره به پدیده تروریسم به عنوان یکی از مهم‌ترین تهدیدات امنیت منطقه و محیط بین‌الملل اظهار داشت: متأسفانه شاهد استانداردهای دوگانه دنیای غرب در قبال تروریسم هستیم.

امیر آشتیانی با اشاره به کشتار وحشیانه و قتل عام نزدیک به ۴۰ هزار نفر از مردم و به‌ویژه کودکان فلسطین توسط رژیم صهیونیستی به سبب حمایت آمریکا و کشورهای غربی و همچنین سکوت نهادها و مجامع بین‌المللی گفت: بر همه کشورهای آزاد و مستقل لازم است تا ضمن اعلام انزجار خود از اقدامات این رژیم، اقدامات عملی خود را درخصوص توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی به کار گیرند.

معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز در این دیدار با ابراز تسلیت بابت شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در حمله به کنسولگری ایران و محکوم کردن این اقدام توسط رژیم صهیونیستی گفت: حمله اخیر اسرائیل به فلسطین نیز نشان‌دهنده سیاست‌های دو گانه و یک بام و دو هوای غرب است.

کنستانتینو چیونگا با بیان اینکه ایران و زیمباوه تحت تأثیر تحریم‌های کشورهای غربی هستند، گفت: ایران از شرکای زیمباوه است و آمادگی داریم در زمینه همکاری‌های دفاعی و اقتصادی روابط خود با ایران را توسعه دهیم.

وی با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور زیمباوه به تهران گفت: این سفر نقطه عطفی در توسعه روابط بین ایران و زیمباوه خواهد بود.

معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ریاست زیمباه بر اتحادیه اقتصادی جنوب غرب آفریقا (سادَک) گفت: این موضوع ظرفیت‌های زیمباوه را برای توسعه همکاری‌های اقتصادی با ایران بیشتر می‌کند.

در پایان این دیدار هر دو طرف با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی و دفاعی و امنیتی دو طرف آمادگی خود را برای تبادل هیئت در زمینه‌های مختلف اعلام کردند.

کد خبر 6092264 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید