Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان، گفت: ۲۰۰۰ دانش‌آموز در قالب اردوهای راهیان‌نور، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

محمود عباسی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی با موضوع اعزام دانش‌آموزان به راهیان‌نور مناطق عملیاتی جنوب کشور در سالن غدیر اداره‌کل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری تنگاتنگ آموزش و پرورش و سپاه در برگزاری اردوهای راهیان‌نور گفت: در مرحله اول این اردوها حدود ۲۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه استان را به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند و در مرحله دوم این اردوها مقرر شده است حدود ۲۰۰۰ نفر دیگر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شوند.

این مسئول با اشاره به برگزاری در خور شایسته جشن‌های انقلاب با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: در برگزاری اردوهای راهیان‌نور این مهم باید مدنظر باشد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تداخلی با دهه مبارک فجر نداشته باشد.

عباسی اظهار کرد: امسال استقبال از اردوهای راهیان‌نور بالا بوده است و این مایه مسرت است و ما را مکلف می‌کند که به جای کمیت، کیفیت اردوها را بالا ببریم همچنین باید رضایت‌مندی دانش‌آموزان را جلب کرد؛ چراکه این رضایت‌مندی خود به خود تبلیغ مثبت برای شرکت گسترده دانش‌آموزان و عوامل در این اردوهای معنوی است.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به سخن وزیر در مورد اردوهای راهیان‌نور و اینکه خط قرمز وزارت در اردوهای راهیان‌نور تامین امنیت دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مرحله اول اردوها بدون حادثه ناگواری برگزار شد و امیدواریم با همراهی و هماهنگی همه عوامل، مرحله دوم نیز با کیفیت و امنیت بالا برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۸۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر یکشنبه در اولین جلسه ستاد هماهنگی راهیان نور استان تهران در سال ۱۴۰۳، که با حضور سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و سایر اعضای ستاد برگزار شد، بر ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور و شناساندن ابعاد حماسه و دلاور مردی‌های دوران دفاع مقدس در نسل جوان مخصوصاً دانش آموزان تاکید کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی تأثیر زیادی در ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل آینده دارد.

فخاری با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌های استان تهران باید وظایف خود را در خصوص راهیان نور به طور کامل انجام دهند، گفت: برگزاری اردوی اردوهای راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان محسوب می‌شود.

کد خبر 6091447

دیگر خبرها

  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • ۴۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند
  • دستگاه های استان تهران در حوزه راهیان نور به تکالیف خود عمل کنند
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!