Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در حرم منور رضوی و با حضور خیل زائران و مسئولان شهری و استانی خراسان رضوی برگزار شد. ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، این مراسم امشب و از سوی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و تولیت آستان قدس رضوی و همچنین شورای عالی حوزه علمیه خراسان تدارک دیده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سیداحمد علم الهدی؛ امام جمعه مشهدمقدس و نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی و عضو مجلس خبرگان رهبری در این مراسم حضور داشتند.

آیت الله کاظم صدیقی؛ امام جمعه موقت تهران در این مراسم در سخنانی کوتاه اظهار داشت: مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی فردی مبارز بود که در مسیر مبارزه با استکبار سختی‌های زیادی را متحمل شد.

مراسم بزرگداشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی در مازندران برگزار می‌شودمراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی شاهرودی در کرمان به روایت تصویرآیت‌الله هاشمی شاهرودی خود را سرباز رهبری می‌دانست

امام جمعه موقت تهران افزود: آیت الله شاهرودی انسانی راحت طلب نبود و همواره در مسیر مبارزه با زورگویان و مستکبران قدم برداشت.

آیت الله صدیقی بیان کرد: ایشان همواره خود را سرباز نظام اسلامی و ولایت فقیه می‌دانستند و همواره پشتیبان ولایت فقیه بودند و خدمات شایان ایشان در نظام اسلامی و در مناصبی که حاضر بودند نیز بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/ ت

R41347/P/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۱۹۱۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه پنجشنبه آئین نکوداشت مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت‌الله سید محمود ترابی امام جمعه اسبق دامغان همزمان با دومین سالگرد این عالم ربانی در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام دامغان برگزار شد.

در این آئین که حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه دامغان و دیگر علما، فضلا و روحانیان شهرستان دامغان و استان سمنان حضور داشتند، از خانواده مرحوم ترابی قدردانی شد.

حجت الاسلام صادقی واعظ و مدرس حوزه‌های علمیه در این مراسم به جایگاه والای عالم دینی در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مرحوم ترابی مظهر زهد، تقوا و اسوه اخلاص و ایثار بود.

وی با بیان اینکه وی خدمات ارزنده‌ای به مردم داشته است، تاکید کرد: این عالم گرانقدر عمر پر برکت خود را در دفاع از ساحت مقدس اهل بیت (ع)، تبلیغ و ترویج علوم اسلامی، تربیت طلاب در حوزه علمیه گذاشت.

قرائت قاری بین‌المللی سید محمد حسینی پور و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

آیت‌الله سید محمود ترابی در اردیبهشت ۱۴۰۱ در سن ۸۲ سالگی به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

کد خبر 6088902

دیگر خبرها

  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد